Onduidelijk probleem Iphone 3gs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 21:39
Hallo,

Ik was eigenaar van een iphone 3gs waarmee ik een beetje aan het rommelen was (oa batterij vervangen), waardoor ik hem "kapot" heb gemaakt. Ik kreeg enkel een wit scherm, maar de iphone zelf deed het nog normaal voor zover ik kon zien (ook itunes herkende de iphone, kon software update en restoren). Ik dacht dat het aan het moederbord lag, aangezien ik daar een klein componentje kapot had gemaakt.

Ik heb dan een andere 3gs gekocht op ebay met een kapot scherm. Vervolgens 2 schermen gewisseld, maar op beide iphones krijg ik nu enkel het witte scherm.

Wat is de meest logische volgende stap ? het LCD vervangen ?

mvg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:38

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Inderdaad, LCD. Echter door al dit gemieter ben je veel meer tijd, en tijd is geld, kwijt. Waarom geen 4 van marktplaats plukken?

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
tjah, stiekem vind ik dat "gemieter" wel leuk. Ook al vind ik het dan weer niet leuk dat ik geld heb weggegooid door die 2de iphone te kopen :)

toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-07 23:03

Maartenvs

For Sale

Klinkt alsof de kabels niet goed zitten. Lijkt me vreemd dat ze ineens allebei hetzelfde probleem hebben. Weet je zeker dat je de 3 laatste connectors voor je de iPhone sluit goed hebt aangedrukt? En welk onderdeel is er afgebroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
Ik heb vele malen het scherm er afgehaald en terug opget, bij beide toestellen, dus het lijkt me straf dat het aan mij zou liggen (door de kabels slecht te verbinden).

Het stukje dat afgebroken is heb ik op de foto omcirkelt. Ik heb niet genoeg elektronica verstand om te zeggen wat het is, maar het is zo'n piepklein bruggetje

https://lh3.googleusercon...FiMvkOFmY/s700/iphone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-07 23:03

Maartenvs

For Sale

Het kan een software probleem of een hardware probleem. Als je op internet zoekt zijn er veel posts van te vinden. Je kunt eens wat knopcombinaties proberen home+sleep/wake of home+volume up+sleep/wake etc. Het zou ook corrosie kunnen zijn bij de connectors, maar dat lijkt me sterk als je hem zo snel weer in elkaar zet. Omdat je aangeeft dat je de print hebt beschadigd ben ik bang dat er niet veel te redden is.
Pagina: 1