Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261555

Topicstarter
Hoi

Ik weet niet zeker als het hier goed staat, maar en andere plek kon ik niet zo direct bedenken

Ik heb momenteel een 900D in bestelling staan, helaas is de levering (alweer Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T8hWgf8.png) uitgesteld, waarschijnlijke lever datum is nu halverwege juni/begin juli. Omdat dit mij te lang duurt, ben ik toch op zoek naar een andere kast welke redelijk gelijkwaardig is aan de 900D (bijna onmogelijk dus Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T8hWgf8.png)

wensen cq eisen

Moet minimaal een Quadfire ( in de zin van 4 losse GPU's in ( 6970))
Moet een Rampage 4 moederbord in
ruimte voor costum watercooling, met minimaal ruimte voor 1x een 480 rad :D (meer mag ook)

wie oh wie heeft een leuk idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjan-pjan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08-2024

pjan-pjan

Are you kitting me?

(jarig!)
Misschien de Cooler Master HAF X maar de 900D is eigenlijk bijna niet te overtreffen.

Eindbaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Deze misschien: pricewatch: Fractal Design Define XL R2 Black Pearl?

Kijken of er quadfire in kan is namelijk een beetje lastig, dat staat namelijk nergens aangegeven.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

pricewatch: Cooler Master Cosmos II

Behuizing is zelfs groter dan de 900D. Genoeg ruimte voor 4-way SLi/CFX.

[ Voor 24% gewijzigd door Chris Smoove op 11-04-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-07 14:58

player-x

Disruptive by design

Zelf heb ik de TJ11, welke een uitmuntende kast is voor waterkoeling, en vergelijkbaar is met de 900D, alleen wel een heel stuk duurder.

Heb er zelf een ook een R4E in zitten plus Quad 5870 CF, welke binnen kort vervangen worden voor Titan SLI.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:41

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hw.info heeft nu een review over de 900D, wellicht voor de TS ook interessant om te bekijken:

http://nl.hardware.info/r...iew-de-overtreffende-trap

Persoonlijk haak ik al bijna af als ik in de conclusie dit soort zaken lees:
Aan de andere kant is die kracht ook de zwakte: elke innovatie is een potentieel probleempunt, qua constructie of qua afwerking. De eisen aan de productie nemen toe en daarmee het risico op onvolkomenheden. Die zijn er dan ook: de zijpanelen klemmen net iets te veel, waardoor ze lastig te verwijderen zijn ondanks het slimme mechaniek; de onderluiken sluiten aan de linkerkant niet helemaal goed aan; het gelamineerde plastic van de afdekklepjes vertoont onregelmatigheden; het klemmechanisme van het rechterpaneel blijft steken; intern zijn er meer dan gebruikelijk opstekende en uitstekende punten waar schroeven, scharnieren of popnagels nodig waren
Los van de constructiekwesties zijn er vervolgens materiaalkeuzes. Daarbij hebben we één groot punt van kritiek en dat is het plastic dat is gebruikt voor de bevestigingsmechanismes voor 5,25" apparaten en 3,5" harde schijven, alsmede de front-aansluitingen, power- en reset-knop. Qua afwerking en kwaliteit sluiten die gewoon niet aan bij de hoogwaardige materialen en afwerking van de rest van de 900D
Bij een kast van minimaal 300 euro vind ik de afwerking en materiaal gebruik toch wel iets wat belangrijk is maar goed blijkbaar zit je als je dit echt perfect wilt hebben al weer in een totaal andere prijsklasse denk ik ?
Als je dit allemaal niet zo belangrijk vind dan denk ik dat dit echt een hele goede kast is.

Edit:

Hier nog een review

http://www.overclock3d.ne...ir_obsidian_900d_review/1

[ Voor 83% gewijzigd door pino85 op 16-04-2013 19:52 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1