USB Keyboard & Muis Win8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 03:35
Beste Mede-tweakers,
Ik heb sinds kort ook Win8pro op mijn gaming-pc gezet. Specs van pc zijn:
  • Z77A-G45
    I5 3570K
    8GB 1600 DDR
    SAPPHIRE 7950 3GB GDDR5
    INTEL 330 Reeks SSD 180GB
Nu, allemaal goed en wél. Maar nu heb ik sinds kort dus het probleem dat mijn ( overigens nieuw ) G510 keyboard EN nieuwe steelseries muis bij het gros van de keren dat ik me toestel boot constant in een lus zitten van gevonden te worden als apparaat / en daarna direct weer weg. Maw ik kan niets doen tot ik ze beide in een andere usb steek.

Nu is de vraag, want aan de drivers kan het niet liggen, denken jullie dat dit Voeding/ Mobo is of toch meer software matig?
Heb al wat gegoogled natuurlijk - of toch geprobeerd - maar heb nog geen echte treads gevonden met dit probleem, dat me vervolgens hierheen stuurde.

Edit: Laatste drivers zijn dus al degelijk geinstalleerd :o
Hierbij ook een afbeelding van devmgmt.msc
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/3352/jeroenr.jpg

Iemand hetzelfde al tegengekomen - al dan niet met andere specs maar hetzelfde probleem?
Indien ja, al een oplossing of oorzaak? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door jerrixbe op 11-04-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Je hebt het probleem op zowel USB2 als USB3 poorten? En heb je de nieuwste BIOS voor je mobo en chipset software voor Windows geïnstalleerd van de Intel website (niet van CD) verder kan je niet veel doen. Dus test alle poorten en test waar mogelijk met een andere muis/tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem op usb2 én 3. Nieuwste BIOS heb ik niet, zal ik sebiets proberen - had ik nog niet direct aan gedacht...
T rare is dus wel degelijk ik heb het probleem niet tot ik BEN INGELOGD, dan begint het probleem. Dus ik denk dus echt dat het software matig is...

edit: beide toestellen ( keyb & muis ) zijn zo goed als nieuw ... ;)

edit 2 : Nieuwste BIOS installed en het probleem lijkt van de baan... :) Ik hoop dat het zo blijft.. heb nog maar 2x geboot zonder het probleem vast te stellen. Alvast dikke merci om mee te denken ^^ :+

[ Voor 33% gewijzigd door jerrixbe op 13-04-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
het grappigste is dat ik nu pas zie:
- Update CPU Micro Code.
- Update onboard Realtek LAN UEFI PXE driver.
- Improved PCI-E display card compatibility.
- Improved memory compatibility.
-------------------> Improved gaming keyboard compatibility.