Problemen met transactie bij Shopfish

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcost
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sinds kort maak ik gebruik van shopfish. De eerste transatie lijkt goed te gaan (staat nog open), maar bij de 2de ging het mis. Ondanks herhaaldelijke mailtjes/contact form berichten laten zij niets van zich horen, ondanks dat ze binnen 48 uur volgens de website zouden reageren. Factuur toegestuurd waarop staat dat het bedrag is ingehouden ivm shopfish, maar 0,0 reactie van hun kant.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 22:20
Vertel het eens wat uitgebreider?
Wat voor aankoop? Verzekering, product, dienst?

Het volgende is mij nog niet helemaal duidelijk:
Factuur toegestuurd waarop staat dat het bedrag is ingehouden ivm shopfish, maar 0,0 reactie van hun kant.

Wat voor bedrag is er ingehouden i.v.m. Shopfish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die onderstreepte zin snap ik ook niet. Wat heb je gekocht? Staat het wel geregistreerd in je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcost
  • Niet online
Het ging om een stofzuiger welke bij de wehkamp was aangekocht voor E178,95 incl. verzending. Op de factuur die erbij zat stond op dat er E7,50 korting was gegeven, maar had wel via IDeal E178,95 afgerekend. Shopfish heeft inmiddels gereageerd en zij stemmen het af met de wehkamp naar aanleiding van de factuur die ik had toegemaild.
De transactie stond niet geregistreerd in mijn account van Shopfish. Uiteraard had ik niet een andere site bezocht toen de transactie werd uitgevoerd. Wel ging het via IE terwijl ik de vorige keer een transactie had uitgevoerd met Firefox welke wel was goedgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 22:20
Dus al met al is het goedgekomen ?

Het hele verhaal vind ik persoonlijk best vaag. In het vervolg wil ik je als tip geven om iets meer tijd te nemen bij je openingspost en duidelijker formuleren. (iets wat ikzelf ook niet altijd goed doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcost
  • Niet online
Geld is netjes bijgeschreven.
Pagina: 1