Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Asus Zenbook touch U500VZ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Woensdag 28 November 2012 werd bekend dat de Asus Taichi- en Zenbook touch -ultrabooks begin 2013 naar Nederland komen:

nieuws: Asus Taichi- en Zenbook Touch-ultrabooks komen begin 2013 naar Nederland

Woensdag 2 Januari 2013 werd bekend dat de Asus 15,6" Zenbook met touchscreen en twee ssd`s op de website van Asus staat

nieuws: Asus introduceert 15,6"-Zenbook met touchscreen en twee ssd's

Het is nu April.. Waar blijft de Asus Zenbook touch U500VZ ?

• minimdrietekens
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-08 17:33
Same with the asus taichi met 13 inch scherm, core i7 en 256GB ssd. Ik denk dat de prijs voor de ratailers veel te hoog ligt om het risico op 0 verkopen te lopen?

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De Asus Zenbook U500VZ was al maanden geleden te koop bij veel verschillende webwinkels. Maar ze zijn door hun voorraad heen. Ze kopen het ook niet meer in, want Asus heeft de productie stopgezet omdat de Zenbook koelingsproblemen had.

Verwijderd

Topicstarter
De Asus Zenbook U500VZ was inderdaad al langere tijd beschikbaar,
maar de Zenbook U500VZ met Touchscreen heb ik nog niet voorbij zien komen

Bij welke site moet ik aankloppen om dit systeem te bestellen..

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-11 11:40
Chris Smoove schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:04:
De Asus Zenbook U500VZ was al maanden geleden te koop bij veel verschillende webwinkels. Maar ze zijn door hun voorraad heen. Ze kopen het ook niet meer in, want Asus heeft de productie stopgezet omdat de Zenbook koelingsproblemen had.
Dat is niet waar, de U500VZ heeft helemaal geen koelingsproblemen. Mijn U500VZ draait lichte loads zelfs zonder dat de fans draaien.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Terpen Tijn schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:02:
[...]

Dat is niet waar, de U500VZ heeft helemaal geen koelingsproblemen. Mijn U500VZ draait lichte loads zelfs zonder dat de fans draaien.
Dat bedoelde hij niet, onder zware load en games begint de laptop namelijk snel te throttlen. En daarbij hoef je niet perse de fans te kunnen "horen", want throttling betekent gewoon dat de Zenbook dus zijn specs in werkelijk niet waar zou kunnen maken. En dat is jammer van zo een mooi apparaat...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-11 11:40
Vinand schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:17:
[...]

Dat bedoelde hij niet, onder zware load en games begint de laptop namelijk snel te throttlen. En daarbij hoef je niet perse de fans te kunnen "horen", want throttling betekent gewoon dat de Zenbook dus zijn specs in werkelijk niet waar zou kunnen maken. En dat is jammer van zo een mooi apparaat...
Sorry, maar ook dat is niet waar. Zie de reviews op Notebookcheck en Notebookreview. Alleen als je Prime95 + 3Dmark o.i.d. samen laat lopen gebeurt dat (en bij welke semi-krachtige laptop niet?); maar dat is een behoorlijk onrealistisch gebruiks-scenario. De reviews concluderen dan ook dat er geen serieuze problemen zijn wat koeling betreft.

Overigens is het geen kwestie van wel/niet fan "horen". Bij 3DMark en/of Prime95 draaien die natuurlijk flink en hoor je die echt wel. Bij het scenario waar ik het over had (geen fans bij licht gebruik) is het gewoon zo dat de fans op 0% staan. Echt stil dus.

Verwijderd

Topicstarter
Laptopshop, Laptopplus, BCC en Redcoon hebben laten weten dat zij de Asus Zenbook U500VZ met Touchscreen niet kunnen leveren. En daar blijft het bij

Erg raar dat je niet verder wordt geholpen terwel je van plan bent om veel geld uit te geven..
Pagina: 1