Mijn framerate blijft mooi 50,0. Is dit een maximum ofzo? Of kun je die hoger leggen via een console command?
bij mij staat ie strak op 60...
Hangt dat ook niet af van de server waarop je speelt? Veel servers cappen de framerate namelijk omdat dat bandbreedte scheelt (voor iedere frame gaat info over objecten enzo naar de server)
Ik heb overigens geen idee hoe het verder bij CS werkt. Speel zelf altijd Q2.
Ik heb overigens geen idee hoe het verder bij CS werkt. Speel zelf altijd Q2.
Verwijderd
De Max FPS in Half-Life is je refresh rate, dat noemt men Vsync
Denk er maar over na, als jouw monitor op 70Hz maar 70 keer per seconden knippert, wat is dan het nut ervan om meer beeldjes per seconden aan te maken? Hoe hoger je referesh, hoe hoger je framerate kan worden (moet je bak wel aankunnen natuurlijk)
Je kan natuurlijk Vsync uitzetten, maar dient geen enkel nut om meer FPS te krijgen dan je monitor weergeeft
Denk er maar over na, als jouw monitor op 70Hz maar 70 keer per seconden knippert, wat is dan het nut ervan om meer beeldjes per seconden aan te maken? Hoe hoger je referesh, hoe hoger je framerate kan worden (moet je bak wel aankunnen natuurlijk)
Je kan natuurlijk Vsync uitzetten, maar dient geen enkel nut om meer FPS te krijgen dan je monitor weergeeft
Pagina: 1