Bewerkte foto's exporteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 19:37
As ik een foto bewerk met de standaard ipad of iphoto app bewaard de ipad alle originele informatie van de foto en als ik vervolgens probeer om de foto te uploaden naar mijn server pakt hij de originele en niet de bewerkte. Vrij onzinnig voor mij dus om dat op de ipad te doen.. Of weet iemand een manier? 1 voor 1 bewaren zie ik niet zitten omdat het er vrij veel zijn (gewoon wat simpele kleur verbetering en crop werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Nog ff voor de duidelijkheid.... Ik kan wel een bewerkte foto opslaan en die uploaden maar dan krijg ik dus dubbele foto's op mijn ipad en raakt ook nog eens de chronologische volgorde van mijn vakantie in de war...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Even voor de duidelijkheid....Het wijzig knopje is er voor het updaten van je post voordat er een reply geweest is!
Normaal, als je een bewerkt bestand opslaat, kies je hiervoor een nieuwe bestandnaam, dit zou het duidelijk moeten maken om welke versie het gaat? Ik neem aan dat jij dat ook zo doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Heb je wel eens met een iPad of iPhoto gewerkt? Dat gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb dit zelf ook gemerkt.

Vooral het croppen wordt niet destructief toegepast maar opgeslagen als instelling in de foto, en het lijkt er niet op dat elk apparaat dit op dezelfde manier weergeeft, waardoor sommige dus niet de crop of andere bewerkingen laat zien, maar de originele grootte (omdat het geen aanpassingen zijn maar instellingen)

Althans dat idee heb ik :P Andere foto apps zullen wel gewoon echt croppen en bewerken zoals bijvoorbeeld Luminance.

This space is occupied