Hallo,
Gisteren begonnen mijn oortjes van mijn mobiel opeens te kraken, en vandaag viel de linker kant zelfs al af en toe weg!
Ik ben dus opzoek naar nieuwe oordopjes, mijn budget is maximaal 20 euro.
-Het liefst heb ik een volumeknop erbij, ik luister namelijk vaak muziek vanuit de audiopoort van de pc.
-Ook moeten de oordopjes het goed op mijn mobiel doen.
-Het is de bedoeling dat ik de oordopjes in de winkel kan kopen.
- De oordopjes moeten natuurlijk ook een goede bass hebben en niet naar een storende radio klinken, zoals die ik nu heb.
Natuurlijk heb ik al een setje bekeken:
PHILIPS SHE3000, deze omdat ze bij de BCC verkrijgbaar zijn en een klasgenoot van mij die voor mij kan halen en hij zelf ook blij is met zijn Philipsoortjes.
Gisteren begonnen mijn oortjes van mijn mobiel opeens te kraken, en vandaag viel de linker kant zelfs al af en toe weg!
Ik ben dus opzoek naar nieuwe oordopjes, mijn budget is maximaal 20 euro.
-Het liefst heb ik een volumeknop erbij, ik luister namelijk vaak muziek vanuit de audiopoort van de pc.
-Ook moeten de oordopjes het goed op mijn mobiel doen.
-Het is de bedoeling dat ik de oordopjes in de winkel kan kopen.
- De oordopjes moeten natuurlijk ook een goede bass hebben en niet naar een storende radio klinken, zoals die ik nu heb.
Natuurlijk heb ik al een setje bekeken:
PHILIPS SHE3000, deze omdat ze bij de BCC verkrijgbaar zijn en een klasgenoot van mij die voor mij kan halen en hij zelf ook blij is met zijn Philipsoortjes.
[ Voor 15% gewijzigd door hoi1234 op 11-04-2013 17:44 ]