Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo,

Gisteren begonnen mijn oortjes van mijn mobiel opeens te kraken, en vandaag viel de linker kant zelfs al af en toe weg!

Ik ben dus opzoek naar nieuwe oordopjes, mijn budget is maximaal 20 euro.

-Het liefst heb ik een volumeknop erbij, ik luister namelijk vaak muziek vanuit de audiopoort van de pc.
-Ook moeten de oordopjes het goed op mijn mobiel doen.
-Het is de bedoeling dat ik de oordopjes in de winkel kan kopen.
- De oordopjes moeten natuurlijk ook een goede bass hebben en niet naar een storende radio klinken, zoals die ik nu heb.

Natuurlijk heb ik al een setje bekeken:
PHILIPS SHE3000, deze omdat ze bij de BCC verkrijgbaar zijn en een klasgenoot van mij die voor mij kan halen en hij zelf ook blij is met zijn Philipsoortjes.

[ Voor 15% gewijzigd door hoi1234 op 11-04-2013 17:44 ]

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Heb je een elektronicawinkel in de buurt? Ga daarheen, en kies er een uit. Genoeg keuze voor die prijs.

• hoi1234
Hoe weet ik dan dan het geen "radiooortjes"zijn, dus oortjes die klinken als een storende radio.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Probleem van je vraag is dat wij niet weten in welke winkels jij ze allemaal wil of kan kopen, en of ze op voorraad zijn, en wat de prijzen daar zijn. Als je geen klote merk haalt moet het helemaal niet zo'n probleem zijn, neem aan dat Sennheiser vast wel iets heeft binnen dat budget, dat zal niet snel rommel zijn.

Hou er rekening mee dat volume regelaartjes zelden goed zijn en vaak de hoge tonen hiervan het slachtoffer zijn.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• hoi1234
Oke, ik kan dus het beste naar Sennheiser kijken? Is Philips ook goed of verschilt dat vaak?

• LiquidT_NL
Misschien makkelijker: of ga naar de winkel en kies dopjes die je zelf goed vindt klinken (dus test ze daar ook), of haal ze online. Sennheiser heeft bij bol.com (met gratis verzending!) e.e.a. in het aanbod voor jouw budget.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• hoi1234
Ik koop mijn oordopjes liever offline. Ik denk dat ik dan gewoon voor die Philips ga, maar test die nog even in de winkel dan.

• LiquidT_NL
Als je gewoon wil dat wij zeggen "ja die Philips is goed" had je dat ook gewoon kunnen vragen. Philips vind ik zelf teveel hit&miss.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
http://www.mobielbereikba...OrAiK7Iw7YCFY3MtAodt3EA1g

Hier hartstikke degelijke oordopjes met volume controle en microfoon binnen jouw budget. Als je op dx.com kijkt of ebay.com kom je ze ook tegen en dan voor 4 euro.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

> MAA aangezien oordopjes onder mobile vallen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1