Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[AutenTec TrueSuite] Vingerafdruk herken programma

Pagina: 1
Acties:

• wexel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-07 22:28
Beste tweakers,

Heb net een Sony Vaio S15 binnengekregen.
Hier staat een leuk programmatje op deze heet 'AutenTec TrueSuite'

Met dit programma kan je alle 10 je vingertoppen in laten scannen en hier vervolgens mee inloggen bij windows inlogscherm. Jullie kennen het waarschijnlijk wel. Het leuke aan dit programma is dat je ook websites naar bepaalde vingers kan slepen. Ik heb bijvoorbeeld Tweakers.net op mijn rechter wijsvinger. Als ik dan out of the blue mijn rechter wijsvinger of de sensor heenhaal start firefox op met tweakers.net.

Ik stond versteld van de accuraatheid van dit systeem en deze grappige en best wel handig extra functie. Ik vroeg me alleen af of dit programma is aan te passen. Nu kan ik alleen websites aan vingers linken en ze hiermee openen. Is er een mogelijkheid om hier programma's aan te koppelen? Dat ik bijvoorbeeld rekenmachine op mijn linkerwijsvinger zet?

Verwijderd

After you enroll, you will be able to use your fingerprints to:

•Windows Log On: Secure fingerprint log on for Windows.
•Website Log On: One swipe log on to your favorite websites so you don’t have to remember your passwords.
•QuickLaunch: One swipe to launch news, sports, and your social life.
•Stronger Identity Protection for Websites: VeriSign Identity Protection (VIP) adds additional identity protection using your fingerprint sensor. [...]
•KeepSafe: KeepSafe allows you to encrypt your files in a protected folder. Use your fingerprint to access them.

All these features are included in the 60day Trial version as well. The difference between the trial version and the Premium one is that the Trial version will loose all the features except Windows Logon after the 60 day period. The Premium version will never loose it.
:z

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 16:33 ]

• wexel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-07 22:28
ooh ik heb 60 dagen om ervan te genieten om het daarna nog meer te missen :p

Maar in die quote staat dat alleen websites geopend kunnen worden. Ze maken alleen een verschil tussen normale websites en websites waar ze je wachtwoord onthouden.

Is er een manier op hier omheen te werken? of een ander programmatje die dit wel doet?