Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSushi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-05-2021
Hallo allemaal,

Vandaag wou ik een set logitech speakers + sub kopen van een vriend van mij.
Deze vriend van mij gaf al aan dat 1 speakertje kapot zou zijn, maar de sub en de speakers zouden het nog doen. Echter na het sjouwen van de subwoofer + speakers naar mijn huis (100 meter verder) deed de subwoofer het niet meer! Bij aansluiten alle kabeltjes minstens 3x gecontroleerd. De subwoofer is thuis bij hem nog getest en deed het!

Hoe kan dit het geval zijn? Ik heb de fuse (of hoe dat ook mag heten), gecontroleerd en hierop zijn geen tekenen van fysieke schade waar te nemen. Kan iemand mij helpen hoe ik deze sub weer aan de praat kan krijgen? En mocht het het geval zijn dat ik deze niet zelf kan repareren, hoeveel zou een reparatie kosten?

Het gaat, zoals de titel al suggereert, om een Logitech Z2300 speaker set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Hoe heb je geconstateerd dat "ie 't niet meer deed" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSushi
aansluiten op elektra. De hele set gaat pas aan als men de subwoofer aansluit op elektra en vanuit daar wordt het 'control panel' aangesloten en de speakertjes. De speakertjes en het control panel doen het wel maar de sub niet, vandaar... Wél hoor ik bij het aansluiten op elektra een "DONK" in de sub. Hierdoor krijg ik toch het idee dat de sub het wél doet. Iemand anders ideeen waarom de subwoofer het niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

MrSushi schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:43:
aansluiten op elektra. De hele set gaat pas aan als men de subwoofer aansluit op elektra en vanuit daar wordt het 'control panel' aangesloten en de speakertjes. De speakertjes en het control panel doen het wel maar de sub niet, vandaar... Wél hoor ik bij het aansluiten op elektra een "DONK" in de sub. Hierdoor krijg ik toch het idee dat de sub het wél doet. Iemand anders ideeen waarom de subwoofer het niet doet?
even alle instellingen nakijken, kijken of je niet perongeluk een knopje hebt ingedrukt bij het versjouwen (zowel achter op sub als op control panel)
komt er wel geluid uit de andere speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSushi
Ik heb de geluidsset op mn telefoon aangesloten. 1 Speakertje doet het wel en van de andere was al bekend dat die het niet deed! Alle knopjes geprobeerd (het zijn er niet zoveel) en ze staan allemaal goed, voor zover ik zie. Alleen de "Fuse Rating" snap ik niet helemaal. Deze kan ik eruit halen, maar dan gaat alles uit en draai ik hem er weer in dan gaat alles weer aan. Ik heb dus niet het idee dat het hieraan ligt. Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:38
Staat de bass wel open op de meegeleverde remote? Kleine knop naast de grote volume regelaar.

Probeer ook eens een andere bron dan je telefoon. Een computer bijv.

[ Voor 27% gewijzigd door ThAZiP op 11-04-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSushi
De volume knop zit op het controle panel en met de computer heb ik het ook al geprobeerd! Dus daar kan het niet aan liggen. Nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 17:27

Mikayu

.srt

Opgeblazen.. je moest eerst alles aansluiten en daarna pas aanzetten. Die bonk zei al genoeg: flinke piek gehad.
Een fuse is een zekering, daar had je ook niet aan hoeven te zitten
Pagina: 1