Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] V&A feedback scheiden op aan- en verkoop

Pagina: 1
Acties:

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:50
Omdat ik net in een ander topic lees dat oplichters tegenwoordig eerst wat aankopen schijnen te doen alvorens de boel te tillen kwam ik op het volgende idee:
Bij het invullen is waarschijnlijk nu al duidelijk wie de verkoper is en wie de koper. Op basis daarvan kan je de beoordelingen voor verkoop en aankoop splitsen.
Bij advertenties voor aanbod wordt met de 5 sterren getoond wat de verkoop-prestaties van de verkoper zijn, met eventueel daarbij de totaalscore van zowel aankoop als verkoop van de gebruiker.
Omgekeerd kunnen bij vraagadvertenties de aankoopprestaties getoond worden met de 5 sterren.

Dit zou het dus mogelijk moeten maken dat met name een potentiële koper dus direct kan zien hoe goed de verkoper in het verleden geleverd heeft, al geeft het natuurlijk nog steeds geen garanties.

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 18:26
Ik voel hier eigenlijk ook wel wat voor. als ik wil weten wat voor verkoper iemand is wil ik eigenlijk het liefst weten wat voor ervaring met hem heeft als verkoper. Leuk dat hij 5 sterren krijgt voor het kopen van een sata kabel en een paperclip, maar daar heb ik als koper niets aan :)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Goed plan. Kan zeker helpen om de meer gewiekste oplichters te spotten.
* Bundin seconds the motion.

[ Voor 21% gewijzigd door Bundin op 11-04-2013 18:50 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Ik zet het op het lijstje van wensen voor het profiel :)