Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[10-04 aanbieding] 17" Packard Bell Laptop € 377 - Redcoon

Pagina: 1
Acties:

• ThAZiP
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:54
https://www.redcoon.nl/hotdeals-B455043

quote:
Packard Bell EasyNote LV11HR-3187NL8 (17,3" / Celeron B830 / 8GB / 750GB)

Tijdloos, op de natuur geïnspireerd ontwerp
Of u hem nu met open of gesloten cover ergens neerzet, de Packard Bell EasyNote LV ziet er met zijn ruime 17,3-inch HD-beeldscherm in elke omgeving fantastisch uit. Aan de buitenkant ademen de chique rondingen en het organische bamboedesign kalme kracht. Aan de binnenkant komt dit patroon terug in het polssteungebied, dat tevens een multi-gesture touchpad bevat dat 20% groter is dan normaal en zorgt voor nog comfortabeler navigatie. Het stijlvolle chiclet-toetsenbord wordt omlijst met dezelfde kleur als de cover, namelijk Ebony Black of Moonstone White, waardoor een unieke continuïteit in het design ontstaat.

Indrukwekkend gebruiksgemak
Robuuste prestaties en grafische technologie plus slimme voorzieningen maken u het leven gemakkelijker. Speciale sneltoetsen op het toetsenbord geven u directe toegang tot belangrijke zaken zoals sociale netwerken, muziek, draadloze verbindingen en meer. Wat betreft software zorgt Nero 10 BackItUp Essentials in combinatie met de MyBackUp-toets voor gemoedsrust. Daarbij zet u met de multi-in-1-kaartlezer de foto’s van al uw geheugenkaarten probleemloos over om ze veilig op de enorme harde schijf van 750 GB te bewaren!

In contact blijven
Of u nu WiFi of een bekabelde verbinding prefereert, met de Packard Bell EasyNote LV bent u supersnel online. De HD-webcam geeft u de mogelijkheid van videobellen en -chatten, waarbij u aan het ledlampje van de webcam kunt zien of deze aan of uit staat. Ook op sociaal gebied is deze notebook een topper: met een druk op de social networking-toets bent u in één keer aangemeld bij Facebook, Flickr, YouTube en Twitter. Blijf bij met de nieuwste films door ze naar de Packard Bell EasyNote LV te downloaden (gebruik de USB 3.0-poorten, want daarmee brengt u multimediabestanden sneller dan ooit over!), en sluit de notebook vervolgens via de HDMI-poort op uw tv aan om ze op groot formaat te kunnen kijken.
Laatste prijs in de PW is ~ € 500,- pricewatch: Packard Bell EasyNote LV11HR-3187NL8

• FlyEragon
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-01 18:30

FlyEragon

Alien Monkeys

Misschien beter te vergelijken met de volgende als "laagste prijs" in de pricewatch :
http://tweakers.net/price...8nx-punt-c1cmh002%29.html

Wel minder RAM (4GB i.p.v 8GB) en HDD ruimte (500GB i.p.v 750GB) maar wel iets snellere processor.(Pentium B960 i.p.v Celeron B830)

http://ark.intel.com/compare/71141,59836

Wel een goede aanbieding op zich.

• ThAZiP
quote:
FlyEragon schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:26:
Misschien beter te vergelijken met de volgende als "laagste prijs" in de pricewatch :
http://tweakers.net/price...8nx-punt-c1cmh002%29.html

Wel minder RAM (4GB i.p.v 8GB) en HDD ruimte (500GB i.p.v 750GB) maar wel iets snellere processor.(Pentium B960 i.p.v Celeron B830)

http://ark.intel.com/compare/71141,59836

Wel een goede aanbieding op zich.
De CPU is inderdaad wat sneller, maar ik zou hier toch niet snel voor gaan:
Packard Bell LV11HR-1245NL-Ptm-B960
NX.C1CMH.002
Demomodel mogelijk met lichte gebruikssporen maar met volledige garantie!

• FlyEragon
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-01 18:30

FlyEragon

Alien Monkeys

quote:
ThAZiP schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:49:
[...]

De CPU is inderdaad wat sneller, maar ik zou hier toch niet snel voor gaan:
Packard Bell LV11HR-1245NL-Ptm-B960
NX.C1CMH.002
Demomodel mogelijk met lichte gebruikssporen maar met volledige garantie!
O, dat heb ik niet gezien dat het een demomodel was. Dus forget it, supergoede aanbieding dan :)
Voor dit geld kan je niet wat beters vinden denk ik.

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
Ik heb nog wel een laptop staan met i7 G2 socket CPU liggen die niks meer doet. Kan ik de CPU niet gewoon overzetten?

De koeling is er misschien niet op berekend, maar zolang je er geen zware games op speelt worden die krengen toch niet warm.

Of zal de CPU er op gebakken zitten en niet te vervangen zijn?

Litebit.eu voorraad check :).

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Ik haak al af bij 'Celeron'.

• ThAZiP
*knip*
Hahaha...

Maar ik snap je punt, men verwacht blijkbaar nog steeds voor € 377,- een 17" full hd met i7 / 16GB / 256 GB SSD en een GTX680 4 GB.. 8)7

gambieter wijzigde deze reactie 11-04-2013 14:42 (28%)
Reden: quote verwijderd

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True