Goedenavond,
Mijn huidige pc is alweer zo'n 5 jaar oud en vooral ivm gamen is het tijd voor iets nieuws. Ik heb zelf al één en ander uitgezocht dus ben benieuwd of het in verhouding is tot elkaar en of ik niet iets over het hoofd heb gezien (incompatibel).
Volgende eisen:
-Vlot games kunnen spelen, wat ik vooral speel is RTS/Sims als Simcity, WoW, SC2, FM
-Ook lekker mee kan werken al lijkt me dat niet het probleem, ik gebruik vrij grote excelbestanden, GIS programma's en SPSS
-Monitor, toetsenbord en muis heb ik al en zijn niet aan vervanging toe
-Later (ongeveer 2jr) wil ik de grafische kaart vervangen
-Op korte termijn wil ik een SDD toevoegen
-Daarom en omdat ik een NAS gebruik voor veel data heeft een grote HDD geen prioriteit
-Zat ruimte en kast staat niet in het zicht dus ATX en qua uiterlijk sobere kast is prima
EDIT: ben niet van plan om te oc'en
Mijn huidige pc is alweer zo'n 5 jaar oud en vooral ivm gamen is het tijd voor iets nieuws. Ik heb zelf al één en ander uitgezocht dus ben benieuwd of het in verhouding is tot elkaar en of ik niet iets over het hoofd heb gezien (incompatibel).
Volgende eisen:
-Vlot games kunnen spelen, wat ik vooral speel is RTS/Sims als Simcity, WoW, SC2, FM
-Ook lekker mee kan werken al lijkt me dat niet het probleem, ik gebruik vrij grote excelbestanden, GIS programma's en SPSS
-Monitor, toetsenbord en muis heb ik al en zijn niet aan vervanging toe
-Later (ongeveer 2jr) wil ik de grafische kaart vervangen
-Op korte termijn wil ik een SDD toevoegen
-Daarom en omdat ik een NAS gebruik voor veel data heeft een grote HDD geen prioriteit
-Zat ruimte en kast staat niet in het zicht dus ATX en qua uiterlijk sobere kast is prima
EDIT: ben niet van plan om te oc'en
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 154,- | € 154,- |
| 1 | Asrock H77 Pro4/MVP | € 71,80 | € 71,80 |
| 1 | MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE | € 161,20 | € 161,20 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 51,92 | € 51,92 |
| 1 | GeIL Dragon RAM GD38GB1333C9DC | € 42,80 | € 42,80 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,20 | € 52,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 589,82 | |