Ik weet niet waar dit thuishoort, maar ik vroeg me af of de redactie sinds enkele dagen vers bloed heeft of een nieuw beleid heeft qua aantal nieuwsberichten? Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben nu enkele dagen met een groot aantal (kwalitatieve) berichten, bijna het dubbele van voorheen? Hoe het ook zit, complimenten iniedergeval!
We hebben een paar goede dagen gehad omdat er weinig nieuwe reviews lagen en redacteuren dan hun handen vrij hebben voor nieuws
De afgelopen weken hebben we bovendien de vruchten kunnen plukken van een productieve en kwalitatief goede stagiair, wat uiteraard ook scheelt. Het is echter zeker niet het dubbele van voorheen.
Aantal nieuwsberichten per maand:
| Januari | 596 |
| Februari | 539 |
| Maart | 545 |
| April t/m 10-4 | 195 (geëxtrapoleerd obv 30 dagen: 585) |
[ Voor 17% gewijzigd door Wilbert de Vries op 11-04-2013 09:57 ]
Voor de stagiair dan:
en natuurlijk ook voor de rest van de redactie!
en natuurlijk ook voor de rest van de redactie!
Hij heeft het ook niet over het hoge aantal berichten, maar over het grote deel daarvan wat kwalitatief goed is.Wilbert de Vries schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:47:
We hebben een paar goede dagen gehad omdat er weinig nieuwe reviews lagen en redacteuren dan hun handen vrij hebben voor nieuwsDe afgelopen weken hebben we bovendien de vruchten kunnen plukken van een productieve en kwalitatief goede stagiair, wat uiteraard ook scheelt. Het is echter zeker niet het dubbele van voorheen.
Januari 596 Februari 539 Maart 545 April t/m 10-4 195 (geëxtrapoleerd obv 30 dagen: 585)
Dat betekend dat de inhoud van de berichten beter is
(Ben ik het overigens mee eens)
Ok, dan begrijp ik het.
Ik had het idd over het grote aantal berichten, maar ook dat alle berichten vrij goed waren. Ook in de zin van dat er veel mensen commentaar leveren, dat is soms bij de CES of dergelijke nieuwsstromen wel eens anders.
Ik had het idd over het grote aantal berichten, maar ook dat alle berichten vrij goed waren. Ook in de zin van dat er veel mensen commentaar leveren, dat is soms bij de CES of dergelijke nieuwsstromen wel eens anders.
Pagina: 1