Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Volgens mij heeft de 309 geen upscaling, waardoor je de wii die composiet is aangesloten is,(rood wit geel)? ook moet doorpatchen naar de tv, dus je zal composiet kabeltje (geel geel rca) tussen de 309 en de tv moeten hangen. En je tv dan op die juiste ingang moeten zetten.
De namen van de inputs maken niets uit, als jij je TV op de Game-ingang aan wilt sluiten ben je vrij dat te doen. Sommige fabrikanten nummeren gewoon, dus Video 1, Video 2, et cetera maar de meeste gebruiken dit soort namen.Geckoo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:38:
lees ik het goed (rechtsboven in) dat ik alleen een game console via composiet kan aansluiten? Of is het ergens in de instellingen dat ik dit kan laten "processen"?
Het is wel zoals gezegd niet mogelijk om met een TX-SR309 een analoog signaal (composiet, component, etc.) te converteren naar HDMI (digitaal). Conversion zit pas vanaf de TX-NR579 op deze serie. Je zal dus met dezelfde kabel van de receiver naar de TV moeten als de bron is aangesloten. Als je dus maar één bron hebt met composiet of component biedt het dus geen enkele meerwaarde om de receiver er tussen te hebben aangezien het een simpele switch is en een switch met één apparaat is niet nodig. Ik zou de Wii sowieso proberen via component aan te sluiten om een betere beeldkwaliteit te krijgen dan composiet, want slechter dan dat wordt het niet.
Misschien welkan een mod component in composiet veranderen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Naamgeving snap ik en ook dat het mogelijk is om iets anders erin te stekenFeaR schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:58:
[...]
De namen van de inputs maken niets uit, als jij je TV op de Game-ingang aan wilt sluiten ben je vrij dat te doen. Sommige fabrikanten nummeren gewoon, dus Video 1, Video 2, et cetera maar de meeste gebruiken dit soort namen.
Das dan jammer... ik laat hem toch via de reciver lopen aangezien ik geen geluid op mijn beamer heb. daarnaast kan ik mijn oude xbox dan ook nog uit de kast halen voor de nostalgieHet is wel zoals gezegd niet mogelijk om met een TX-SR309 een analoog signaal (composiet, component, etc.) te converteren naar HDMI (digitaal). Conversion zit pas vanaf de TX-NR579 op deze serie. Je zal dus met dezelfde kabel van de receiver naar de TV moeten als de bron is aangesloten. Als je dus maar één bron hebt met composiet of component biedt het dus geen enkele meerwaarde om de receiver er tussen te hebben aangezien het een simpele switch is en een switch met één apparaat is niet nodig. Ik zou de Wii sowieso proberen via component aan te sluiten om een betere beeldkwaliteit te krijgen dan composiet, want slechter dan dat wordt het niet.
leuk spelen op een 2meter scherm
had al stiekem gehoopt op een reactie van jou[...]
Misschien wel
Duidelijk,invoil schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:45:
Volgens mij heeft de 309 geen upscaling, waardoor je de wii die composiet is aangesloten is,(rood wit geel)? ook moet doorpatchen naar de tv, dus je zal composiet kabeltje (geel geel rca) tussen de 309 en de tv moeten hangen. En je tv dan op die juiste ingang moeten zetten.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.