In het cookie beleid van marktplaats.nl
staat onder het kopje 'Wat kan ik doen als ik (bepaalde) cookies niet wil?':
Ik heb nu al meer dan een uur verloren met alles afzoeken (fouten zoek je immers eerst bij jezelf), maar nergens kan ik ook maar één instelling vinden omtrent advertenties en diens cookies.
Heb ik nu toch iets over het hoofd gezien of is weer een gevalletje van marktplaats-faal?
Uiteraard is 'Marktplaats is niet aansprakelijk voor (gevolg)schade die voortkomt uit het gebruik van deze site, dan wel uit fouten of ontbrekende functionaliteiten op deze site.'
Lekker makkelijk weer.
't Begint hoog tijd te worden voor 'n old-school marktplaats kloon.
staat onder het kopje 'Wat kan ik doen als ik (bepaalde) cookies niet wil?':
Ik kan nergens "mijn gegevens" vinden, wel "Mijn Profiel", maar staat NIETS over "advertentievoorkeuren aangeven".Wilt u alleen geen reclamecookies ontvangen, dan kunt u dit via Mijn Marktplaats > mijn gegevens > advertentievoorkeuren aangeven.
Ik heb nu al meer dan een uur verloren met alles afzoeken (fouten zoek je immers eerst bij jezelf), maar nergens kan ik ook maar één instelling vinden omtrent advertenties en diens cookies.
Heb ik nu toch iets over het hoofd gezien of is weer een gevalletje van marktplaats-faal?
Uiteraard is 'Marktplaats is niet aansprakelijk voor (gevolg)schade die voortkomt uit het gebruik van deze site, dan wel uit fouten of ontbrekende functionaliteiten op deze site.'
Lekker makkelijk weer.
't Begint hoog tijd te worden voor 'n old-school marktplaats kloon.