Toon posts:

Geeft Marktplaats.nl foute voorlichting?

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het cookie beleid van marktplaats.nl
staat onder het kopje 'Wat kan ik doen als ik (bepaalde) cookies niet wil?':
Wilt u alleen geen reclamecookies ontvangen, dan kunt u dit via Mijn Marktplaats > mijn gegevens > advertentievoorkeuren aangeven.
Ik kan nergens "mijn gegevens" vinden, wel "Mijn Profiel", maar staat NIETS over "advertentievoorkeuren aangeven".
Ik heb nu al meer dan een uur verloren met alles afzoeken (fouten zoek je immers eerst bij jezelf), maar nergens kan ik ook maar één instelling vinden omtrent advertenties en diens cookies. :(

Heb ik nu toch iets over het hoofd gezien of is weer een gevalletje van marktplaats-faal?

Uiteraard is 'Marktplaats is niet aansprakelijk voor (gevolg)schade die voortkomt uit het gebruik van deze site, dan wel uit fouten of ontbrekende functionaliteiten op deze site.'
Lekker makkelijk weer.
't Begint hoog tijd te worden voor 'n old-school marktplaats kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft niets met het Shopping Forum te maken, en heeft wel wat weg van een rant tegen Marktplaats. Het lijkt me dat je eerst eens contact met Marktplaats moet zoeken :)

Tot die tijd heeft die niet veel discussiewaarde en hang ik er een slotje aan. Algemene discussies over cookies en de cookiewetgeving vind je in het forumdeel Internetmarketing, je kunt daar kijken of het al bediscussieerd is. Laat dan alleen de "marktplaats-faal" en de andere off-topic opmerkingen weg :)

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 10-04-2013 21:58 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.