iPad 4/Retina winkelprijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
Ik dacht dat Apple toch een bepaalde minimale nieuwprijs afdwong en zodoende dat ik me er met de Apple 4 16GB Wi-Fi al bij had neergelegd min of meer dat het toch wel iets van 469 euro zou gaan kosten.

Nu zie ik echter een winkel als 4Launch de tablet voor 449 euro aanbieden. Nu staat 4Launch me bij als een goede winkel met goede service, maar was ik wat verwonderd over deze prijs. 4Launch ligt in de buurt dus dan zijn de paar tientjes altijd mooi besteed aan een smartcover of zo.

Kan het zijn doordat de tablets mogelijkerwijs te lang op de plank hebben gelegen (grote voorraad?) of zo dergelijke? Of mogen winkels best wel met een aantal tientjes stunten?

[ Voor 8% gewijzigd door Ardiendo op 10-04-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat mogen ze inderdaad prima. Het gaat alleen wel van hun eigen marge af.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
CyBeR schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:41:
Ik zie nu trouwens dat bij 4Launch overal erbij staat OP=OP.

Voorraad aan het wegwerken? Gaat uit assortiment? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 21:04
Ardiendo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:44:
[...]

Ik zie nu trouwens dat bij 4Launch overal erbij staat OP=OP.

Voorraad aan het wegwerken? Gaat uit assortiment? :?
Ja er komen nieuwe aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

Hier zijn de iPads ook al in de aanbieding: http://www.icentre.nl/ipad-actie
Nieuwe zullen binnenkort wel aangekondigd worden, dus ze willen de "oude" nog snel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
AmotaX schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:54:
Hier zijn de iPads ook al in de aanbieding: http://www.icentre.nl/ipad-actie
Nieuwe zullen binnenkort wel aangekondigd worden, dus ze willen de "oude" nog snel kwijt.
Of dat zijn de "minder" lopende producten met verkoop. Althans ik zie 10 producten op de site, waarbij ik veel uitvoeringen voorbij zie komen waarvan BCC vandaag als opmerking plaatste dat die niet zo lekker verkochten. Zeker i.t.t. de iPad 4 16GB W-Fi.

Maar de iPad 5 is toch nog niet officieel aangekondigd en dan gaat er toch nog een poos overheen voordat ie in de winkel ligt? Dacht dat iPad 5 meer iets werd voor het najaar.

Iets van een prijsdaling is dan al één ding (niet voor de witte overigens), maar ook nog dat ie onder kopje OP=OP gaat? Niet te vroeg? Of voor een soort winkel als 4Launch wel (in zoverre iedereeen vertrouwd is met deze winkel specifiek).

Hmm... *twijfel nu* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

op=op is een extra lokkertje, daar moet je niet op gaan letten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
de 5 wordt verwacht ergens in April al volgens veel notes.
Ik heb gehoord van meerdere winkels dat die niet op de hoogte zijn van wat apple doet (officiële resellers) tot last minute.
Ik was beter op de hoogte dan switch (dankzij tweakers o.a :-) ) ivm de upgrade laatst bij de retina's en de prijsdaling op de apple site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:38
Sowieso weten retailers (Premium, Authorised, zelfs de NL Apple Store) níet wanneer de nieuwe iPads eraan komen.

Echter kun je wel een inschatting maken. Belangrijk daarbij is om een goed onderscheid te maken tussen de verschillende geruchten. Slechte geruchten komen van een Digitimes of andere Aziatische website die roepen dat de nieuwe iPads snel komen maar geen hard bewijs hebben.
Een goede indicatie is vaak onderdelen die uitlekken en naarmate dat er meer worden is het waarschijnlijker dat hij aangekondigd wordt.

Zolang ik nog geen uitgelekte backplate v/d nieuwe iPad heb gezien geloof ik niet dat er binnenkort een nieuwe iPad uitkomt.

Wat betreft het 'stunten' met prijzen. Je moet je beseffen dat je tegenwoordig op iedere straathoek een iPad kunt kopen, waardoor ook andere resellers nu wel lagere prijzen moeten gaan bieden. Dat heet gewoon marktwerking.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
Hmm oke, bedankt. Dus nu voor 449 euro (of 469 euro) een iPad 4 op de kop tikken is niet iets om me voor mijn hoofd te slaan over een week.

Zou tenslotte jammer zijn als er deze april voor een paar tientjes meer opeens de nieuwere iPad ligt :-) Immers hoe nieuwer hoe langer je ermee vooruit kunt :-) En ja, uiteindelijk zal er wel een nieuwere komen, maar maanden later voelt dan toch net anders :-P

P.S. Sowieso wel 'grappig' dat soms de zwarte goedkoper wordt aangeboden. Populairder waarschijnlijk. Terwijl 't met de witte in de winkel leek alsof je er met de witte rand minder de vingerafdrukken op zag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:53

PBP

RobbieB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:22:

Zolang ik nog geen uitgelekte backplate v/d nieuwe iPad heb gezien geloof ik niet dat er binnenkort een nieuwe iPad uitkomt.
Toevallig vandaag weer
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2013/04/ipad_5_bezel_1.jpg
Macrumors

Komt overeen met die van een paar maanden terug.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2013/01/ipad5back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
Oh noes! Toch geruchten.

Maar toch, als ze normaliter Maart/April aanhouden, iPad 4 is van afgelopen oktober/november toch? Da's dan toch al heel rap. Neem aan dat de iPad 4 daarmee nog niet (te) verouderd is in performance. Of ik heb de verkeerde benchmarks gezien.

Vandaag is koopdag :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ardiendo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:23:
Oh noes! Toch geruchten.

Maar toch, als ze normaliter Maart/April aanhouden, iPad 4 is van afgelopen oktober/november toch? Da's dan toch al heel rap. Neem aan dat de iPad 4 daarmee nog niet (te) verouderd is in performance. Of ik heb de verkeerde benchmarks gezien.

Vandaag is koopdag :-P
iPad4 kwam ook maar 7maanden na de iPad3 uit. Verouderd qua perfomance is de iPad4 zeker nog niet. Ik heb hem hier liggen en dat ding gaat als een speer. De iPad5 zal alleen waarschijnlijk weer iets sneller/lichter/dunner zijn. En het kan ook zo nog maar 3 maanden duren voordat de iPad5 uit komt, altijd moeilijk in te schatten :P . Al zijn de leaks en prijsverlagingen wel een aanwijzing dat het niet lang meer gaat duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:11
zal wel een quadcore van apple in zitten, ios 7, nieuwe behuizing, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Als hij binnen nu en 2-3 maanden uit moet komen zit iOS7 er niet bij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:31
Zolang er geen Apple Event officieel is aangekondigd gaat het niet in de komende tijd gebeuren.
Er zijn geruchten(!) dat er 14 juni een Apple Event is, neem dan nog een 3-4 weken voor er uberhaupt iets uitgeleverd wordt en dan zitten we al op de zomer. Dat is het moment waarop er met grote zekerheid iOS7 wordt gelanceerd.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

bokkow schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:08:
Zolang er geen Apple Event officieel is aangekondigd gaat het niet in de komende tijd gebeuren.
Er zijn geruchten(!) dat er 14 juni een Apple Event is, neem dan nog een 3-4 weken voor er uberhaupt iets uitgeleverd wordt en dan zitten we al op de zomer. Dat is het moment waarop er met grote zekerheid iOS7 wordt gelanceerd.
Apple keynotes worden altijd een week van te voren aangekondigd. Dus als ze het vandaag zouden aankondigen is er volgende week een keynote, 1-2 weken later een nieuwe iPad. In juni is altijd de WWDC dus dan is er sowieso een keynote, dan tonen ze iOS7 aan developers en word de eerste beta vrijgegeven. Dan heb je als we op voorgaande jaren mogen afgaan nog een vrij lange beta periode tot de release (waarschijnlijk september/oktober/november). Laatste berichten zijn ook dat iOS7 vertraging heeft opgelopen en ze OSX mensen hebben overgezet naar het iOS team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Laatst online: 23:01
Ik heb gisteren mijn iPad 4 64GB wifi binnen gehad. Gekocht voor 610 euro bij Dutchcoms. Heel wat minder de officiele prijs van 700 euro. In de UK kan je deze zelfs vinden voor (omgerekend) 599 euro, maar dan zit je met een UK adapter.
Ook al komt er binnenkort een nieuwe, de iPad 4 is retesnel en het scherm is schitterend. Deze kan zeker nog enkele jaren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
kdhoe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:47:
Ik heb gisteren mijn iPad 4 64GB wifi binnen gehad. Gekocht voor 610 euro bij Dutchcoms. Heel wat minder de officiele prijs van 700 euro. In de UK kan je deze zelfs vinden voor (omgerekend) 599 euro, maar dan zit je met een UK adapter.
Ook al komt er binnenkort een nieuwe, de iPad 4 is retesnel en het scherm is schitterend. Deze kan zeker nog enkele jaren mee.
Is Dutchcoms een redelijke nieuwe zaak? Zag hem opduiken in de Pricewatch en ja ze hebben wel scherpe prijzen. Den Bosch is ook nog redelijk te doen; alleen nog niet gekeken of het ook een "normale" zaak is mocht ik problemen ondervinden of willen retourneren omdat ie niet voldoet of dat het puur webshop is (met afhaalmogelijkheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ardiendo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:44:
[...]

Is Dutchcoms een redelijke nieuwe zaak? Zag hem opduiken in de Pricewatch en ja ze hebben wel scherpe prijzen. Den Bosch is ook nog redelijk te doen; alleen nog niet gekeken of het ook een "normale" zaak is mocht ik problemen ondervinden of willen retourneren omdat ie niet voldoet of dat het puur webshop is (met afhaalmogelijkheid).
Ik vertrouw het nog niet helemaal, alleen maar reviews van mensen die maar een paar posts hebben en net geregistreerd hebben. Zie laatste tijd iets teveel shops opduiken in de pricewatch en dan ineens weer verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
PBP schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:52:
[...]

Ik vertrouw het nog niet helemaal, alleen maar reviews van mensen die maar een paar posts hebben en net geregistreerd hebben. Zie laatste tijd iets teveel shops opduiken in de pricewatch en dan ineens weer verdwijnen
Ik ben al jaren bij tweakers geregistreerd en heb al redelijk wast posts :). Ik vertrouwde het ook eerst niet. Heb wat gegoogled en niets slechts over deze zaak gevonden. Ik heb dan maar het risico genomen. Ik had de iPad toch op 5 dagen (met een weekend tussen), dus dat is wel ok.

De iPad die ik ontvangen heb is de Duitse/Poolse versie. De tekst achteraan op de doos is nl in het Duits, Pools en Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
kdhoe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:13:
[...]

Ik ben al jaren bij tweakers geregistreerd en heb al redelijk wast posts :). Ik vertrouwde het ook eerst niet. Heb wat gegoogled en niets slechts over deze zaak gevonden. Ik heb dan maar het risico genomen. Ik had de iPad toch op 5 dagen (met een weekend tussen), dus dat is wel ok.

De iPad die ik ontvangen heb is de Duitse/Poolse versie. De tekst achteraan op de doos is nl in het Duits, Pools en Engels.
Kan dat geen problemen geven wanneer je dadelijk problemen krijgt met de tablet en bij Apple nederland moet aankloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
Ardiendo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:01:
[...]

Kan dat geen problemen geven wanneer je dadelijk problemen krijgt met de tablet en bij Apple nederland moet aankloppen?
Ik ben van Belgie, maar maakt niet uit. Apple geeft in heel Europa garantie. Ik heb ooit mijn iPhone 4 in de UK gekocht. Na 6 maand was mijn home button stuk, hier in Belgïe bij een Apple repair center binnen gedaan en een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:18

Saven

Administrator

CyBeR schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:41:
Mag altijd, alleen als de leverancier dat niet leuk vindt levert ie gewoon niet meer. Apple zal niet gaan zeuren om een keer een paar tientjes, maar als jij als Apple-producten verkoper steevast onder de prijs gaat zitten krijg je een middelvinger van Tim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
Weer een iPad 4 erbij met een blije eigenaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:05
Had je via Dutchcoms besteld? Hoe lang moest je er ongeveer op wachten?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
Gluten Parody schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:40:
Had je via Dutchcoms besteld? Hoe lang moest je er ongeveer op wachten?
Nee. Ik was toevallig even bij de Dixons, zag 'em en toen "moest" ik hem opeens kopen van mezelf 8)

Nu alleen op zoek naar een goede bescherming. Nog niet geheel overtuigd van de Apple case, dus even wat rondneuzen wat goed bij m'n iPad en m'n gebruik past :*)
Pagina: 1