Goedendag, ik heb hedendaags een resolutie van 1366 beeldpunten horizontaal bij 768 beeldpunten verticaal. Tot mijn grote verbazing, is er sinds kort een zwarte balk te bespeuren aan de rechter zijde van mijn beeldscherm als mijn resolutie op 1280 beeldpunten horizontaal bij 720 beeldpunten verticaal staat tijdens het spelen van computerspelletjes. Waarom zou ik met deze resolutie willen spelen, vraag je je natuurlijk af. Dit is omdat ik het spel Red Orchestra 2 sinds kort in mijn bezit heb, die blijkbaar geen 1366x768 resolutie ondersteund. Ik snap niet waarom er eerst bij deze resolutie geen zwarte balken verschijnden, maar nu opeens wel (dit gebeurde van hak op tak).
Het enige wat ik in de tussentijd heb gedownload is de nieuwe driver van Intel voor de 2500/4000 series (dat is dan ook mijn vorlopige videokaart, totdat ik mijn nieuwe beeldscherm krijg en ik gebruik kan maken van mijn HD 7950).
Ter verduidelijking: dit gebeurt niet alleen bij Red Orchestera 2 maar ook bij andere games als deze worden afgespeeld op 1280x720. Het probleem is dat ik bij de andere games wel op 1366x768 resolutie kan spelen, maar bij RO2 gek genoeg niet. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb het volgende al geprobeert:
- Console commands RO2 '' setres 1366x768 '' ingevoerd
Alvast bedankt.
Het enige wat ik in de tussentijd heb gedownload is de nieuwe driver van Intel voor de 2500/4000 series (dat is dan ook mijn vorlopige videokaart, totdat ik mijn nieuwe beeldscherm krijg en ik gebruik kan maken van mijn HD 7950).
Ter verduidelijking: dit gebeurt niet alleen bij Red Orchestera 2 maar ook bij andere games als deze worden afgespeeld op 1280x720. Het probleem is dat ik bij de andere games wel op 1366x768 resolutie kan spelen, maar bij RO2 gek genoeg niet. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb het volgende al geprobeert:
- Console commands RO2 '' setres 1366x768 '' ingevoerd
Alvast bedankt.