Ik heb wel wat commentaar ja,
ik begin gewoon boven aan je lijstje en zal het naar beneden afwerken. Wat ik nu wel even zeg is, ZET ALLES EVEN IN EEN WENSLIJST. Je kan dan alles ook nog eens makkelijker goedkoper bestellen als je het zelf of door iemand anders in elkaar laat zetten. (door mij?

)
fans. mooie fans maar je kan voor minder geld ook scythe slipstream fans kopen. Dit zijn ook mooie fans voor minder geld. Anders neem eens noctua echt kwaliteit, sommige mensen ergeren zich aan de kleur?
cpu koeler: ziet er leuk uit maar niet de beste keus. Voor betere koeling kun je beter een noctua NH-D14 nemen, dit is de beste luchtkoeler en verslaat waterkoeling setjes kwa geluid 100% en kwa koeling zijn ze ongeveer vergelijkbaar. Als je toch echt waterkoeling wil dan is de 100i wel een goeie keus ja maar stiller dan lucht koeling wordt het bijna niet en je zou dus er bijv. noctua fans van 20 eur stuk op kunnen zetten voor minder herrie maar het is dus beter om voor die Noctua NH-D14 te gaan.
Wel staat die H100i netter in je kast als je window neem vind ik. Dus als je het geld hem. Neem dan die H100i en een setje noctua NF-F12 fans er bij.
Videokaart: Is goed maar kijk even waar je na alle veranderingen kwa prijs op uitkomt. Dus laat ik nog even open.
Geheugen: als je een luchtkoeler neemt moet je oppassen met de hoogte. Je hebt ook heel mooi
Kingston 1600MHz geheugen. Deze zijn echt toppers. en low profile. Maar meestal in al het geheugen wat in de lijst van het mobo staat aan te raden.
DVD speler, ja.. sla ik over.
SSD: je hebt een samsung 840, deze ssd heeft slc, Je kan beter voor een M4 gaan. Deze zijn betrouwbaar. Verder kan je natuurlijk ook plextor, kingston v300, vertex 4, samsung 830 of 840 pro nemen.
Voeding, ligt aan je videokaart, maar een seasonic 650 watt is echt een mooie voeding, alleen wel ietsie duurder. Die jij hebt gekozen is overegend niks mis mee hoor. xfx 550w is ook een goeie optie. let wel op de lengte van de 8pin cpu.
Kast: mooie kast, zelf vind ik de Cooler Master Storm Trooper/stryker ook mooie kasten. Er is genoeg keus.
HDD: gewoon 2 TB 7200rpm is voldoende .
Moederbord: whatt??? beetje duur?

Er zijn zat mobo's die ook super zijn voor 150 hoor

Kijk dit lijstje maar,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Asrock Z77 Extreme6 | € 142,70 | € 142,70 |
| 1 | MSI Big Bang MPower Z77 | € 163,40 | € 163,40 |
| 1 | MSI Z77A-G45 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | MSI Z77A-GD65 | € 138,45 | € 138,45 |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 653,40 |
Processor: i5 3570k is een uitstekende optie voor jou doeleinde.
Kijk maar even wat je er mee doet, maar ik denk dat het mobo gewoon te is..