Hallo iedereen,
Ik werk als ontwerper op een Windows 7 systeem en vanmiddag bleek dat ik een Helvetica font nodig had. Een beetje dom is het wel, puur uit gemak heb ik het hele Helvetica mandje in de Windows font map gemieterd.
Met als gevolg, dit:

Wat ik geprobeerd heb:
Ik werk als ontwerper op een Windows 7 systeem en vanmiddag bleek dat ik een Helvetica font nodig had. Een beetje dom is het wel, puur uit gemak heb ik het hele Helvetica mandje in de Windows font map gemieterd.
Met als gevolg, dit:

Wat ik geprobeerd heb:
- Alle Helvetica bestanden geprobeerd te verwijderen uit de Windows Font map: op enkele Helvetica bestanden na, kreeg ik het meeste in een paar klikken verwijderd.
- De Helvetica bestanden welke niet verwijderd konden worden, geprobeerd als Administrator te verwijderen: niet gelukt
- Uitvoeren geopend (als Administrator) en doormiddel van cd en cd.. mezelf naar de font map begeleid, op deze manier geprobeerd de bestanden te verwijderen: toegang geweigerd
- Omdat ik de Windows installatie cd niet voor handen had, heb ik Windows 7 gedownload, met de hoop daar in de standaard Windows 7 map te vinden, waarmee ik hoopte de bestanden te kunnen overschrijven: niet gelukt.
- Google afgestruind naar de oplossing
- Binnen Windows gezocht naar een herstelknop
- Helvetica Neue
- Helvetica Neue LT
- Helvetica FB Schuin
- Helvetica FE Schuin