Videokaart kan ik niet voorzien van voeding?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508204

Topicstarter
Hallo, ik ben op het moment bezig met mijn computer in elkaar te zetten.

Ik kwam al een heel eind echter liep ik vast op de video kaart,
ik heb hiervoor 2 6 pin gaten, mijn voeding heeft echter 2x 4 pin en 1x 8 pin.
Wel kreeg ik 2x een molex voeding er bij, alleen waar moet ik deze molexxen op monteren?

Voeding: Seasonic m12 II Bronze
Video kaart: AMD Radeon HD 7870/PCI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 01:03
Wat bedoel je met "2x een molex voeding er bij"?

gewoon 2x molex naar 6 pin (wel PCI-E en geen mobo) kopen en die dan aan je molex sluiten die aan je voeding vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op de pagina van de voeding, zie ik anders wel 2x 6-pins bij de 430W versie?
En bij de 500w een 6-pins en een 6+2 pins.

Die 2x 4 pins zal voor je moederbord zijn (als je tenminste de vierkante stekker bedoelt ipv. de platte molex).
En er zijn zat molexen bij voor gebruik met de adaptersnoertjes, maar ik zou gewoon de 6-pins nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:22
Anoniem: 508204 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:23:
...
ik heb hiervoor 2 6 pin gaten, mijn voeding heeft echter 2x 4 pin en 1x 8 pin.
Zijn dit niet toevallig de stekkers voor de CPU voeding? De PCIe kabels zijn modulair en zitten niet standaard vast aan de voeding, maar zitten los erbij.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 17:40
Uh zou je een foto kunnen maken van de PSU want het lijkt of er want ontbreekt of je wat fout doet. Als ik zou het type zie zou ik toch zeggen dat erop zit. Zou kunnen zijn dat je een kabel mist aangezien ze modulair zijn. Heb je nieuw gekocht of 2e hands?

Ik had uit vorige voeding maar 1x 6 pin. Heb destijds een koppelstuk voor ongeveer 1 week. Heb dus nog een tijdelijke 2x molex naar 1x 6pin liggen, je mag evt overnemen als je wilt.