Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral gamen en dit wil ik de komende jaren met het systeem kunnen volhouden.
Heb mezelf eigenlijk nooit bezig gehouden met overclocken maar wil dit optie zeker open houden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Corsair Force 3 SSD 180GB
Hitachi Deskstar 7K3000 2TB
24'' Iiyama Monitor
Logitech G110 Gaming Keyboard
Roccat Kova+
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een goede videokaart niet verkeerd is en ook een goede processor. Ik wil ook een goed moederboord met genoeg aansluitingen waarmee ik ook in de toekomst verder mee kan met eventuele upgrade.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zoals jullie kunnen zien heb ik een behuizing uitkozen die heel groen is. Ik ben helemaal gek op groen en mijn huidige behuizing is dan ook (hoe kan het ook anders) helemaal versierd in groen.
Wat ik me afvraag kan het eventueel goedkoper groen zijn? Stel dat ik een aparte kast koop en daar groene ventilators op aansluit, en/of ik een goedkopere kast over het hoofd gezien heb.
Geluidsniveau vind ik ook een belangrijk gebeuren, Alle systemen die ik in het verleden samengesteld heb heb ik nooit echt op het geluid zitten letten, Ik hoop dat deze systeem aangenaam stil zal zijn. En als het niet zo is zou ik het graag van de kenners horen.
Hieronder mijn lijstje die ik tot nu toe heb samengesteld.
Graag hoor ik van jullie wat er beter,goedkoper,groener en stiller kan.
Alvast bedankt!
Vooral gamen en dit wil ik de komende jaren met het systeem kunnen volhouden.
Heb mezelf eigenlijk nooit bezig gehouden met overclocken maar wil dit optie zeker open houden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Corsair Force 3 SSD 180GB
Hitachi Deskstar 7K3000 2TB
24'' Iiyama Monitor
Logitech G110 Gaming Keyboard
Roccat Kova+
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een goede videokaart niet verkeerd is en ook een goede processor. Ik wil ook een goed moederboord met genoeg aansluitingen waarmee ik ook in de toekomst verder mee kan met eventuele upgrade.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zoals jullie kunnen zien heb ik een behuizing uitkozen die heel groen is. Ik ben helemaal gek op groen en mijn huidige behuizing is dan ook (hoe kan het ook anders) helemaal versierd in groen.
Wat ik me afvraag kan het eventueel goedkoper groen zijn? Stel dat ik een aparte kast koop en daar groene ventilators op aansluit, en/of ik een goedkopere kast over het hoofd gezien heb.
Geluidsniveau vind ik ook een belangrijk gebeuren, Alle systemen die ik in het verleden samengesteld heb heb ik nooit echt op het geluid zitten letten, Ik hoop dat deze systeem aangenaam stil zal zijn. En als het niet zo is zou ik het graag van de kenners horen.
Hieronder mijn lijstje die ik tot nu toe heb samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 184,82 | € 184,82 |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Sapphire HD 7950 Boost OC 3GB GDDR5 Vapor-X Boost | € 249,07 | € 249,07 |
| 1 | BitFenix Colossus Venom Window (green LED) | € 124,- | € 124,- |
| 1 | be quiet! Shadow Rock PRO SR1 | € 39,50 | € 39,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 56,70 | € 56,70 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 58,30 | € 58,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 839,29 | |
Graag hoor ik van jullie wat er beter,goedkoper,groener en stiller kan.
Alvast bedankt!