Toon posts:

Draadloos internet heel erg traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb sinds vandaag een ipad met retina display wifi only.
Heb via draadloos internet vol bereik ook al zit ik op zolder dus dat is hartstikke mooi.
Ik heb net even via de speedtest.net app gekeken wat voor snelheid ik kan behalen en kwam uit op 28.60 Mbps.
We hebben hier alles in 1 extra van Ziggo dus 120 mbit.
Ook heb ik de test via speedtest.net op mijn computer gedaan(verbonden met internetkabel dus niet draadloos) en kwam op 112.54 Mbps.

Ik weet dat draadloos minder snel is maar klopt het dat het verschil zo groot is ?

mvg,

Jim van der Vegt

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Als je dichter bij je router gaat staan, heb je dan sneller internet?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zover ik weet was er iets met QoS en ipad wifi only devices.

Je zou kunnen proberen of als je QoS uitzet op je router of je verbinding wat sneller is.

Maximale is 54 Mbps, echter is dat je verbindingssnelheid en zal je dat in de praktijk nooit halen.

tegen de 30 Mbps is zeker niet langzaam.

[ Voor 32% gewijzigd door Viper® op 10-04-2013 17:09 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:31

Fiber

Beaches are for storming.

28.60 Mbps is met geen mogelijkheid 'heel erg traag' te noemen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 22:50
Dat is gewoon de max van je iPad, de mijne komt ook niet daarboven.
Zelfde voor mijn telefoon.:)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
ok :) bedankt voor jullie reacties
Pagina: 1