Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Joagertje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2013
Ik ben me aan het orienteren om een Ebox 3350 Mini PC aan te schaffen. http://www.minisys.eu/Web...slot-1xLAN-VGA-3xUSB.html. Nu wil ik deze met een USB dongel op een WLAN aansluiten maar de leverancier geeft hier geen informatie over welke dongels geschikt zijn.

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met dit systeem icm een draadloze dongel?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Geen informatie in welke zin? Heb je al contact opgenomen of staat het simpelweg niet op de website?

Welk besturingssysteem komt er op?

[ Voor 20% gewijzigd door Bolletje op 10-04-2013 16:08 ]

• Joagertje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2013
Het staat niet op de site welke dongels je hiervoor kunt gebruiken en de leveracier wil hier geen verdere informatie over geven. Zij geven in een email het volgende aan;
MiniSys doet nimmer uitspraken over de juiste werking van specifieke randapparatuur op haar hardware, Het is de verantwoordelijkheid van de producenten van randapparatuur te voldoen aan de industrie standaarden en besturingssysteemeisen. Het is daarom aan te bevelen eerst vast te stellen of een bepaalde WiFi dongel op het besturingsplatform van uw keuze ondersteuning kent.
Ik ben er nog niet over uit welk systeem ik wil gaan draaien maar waarschijnlijk zal dit gewoon Windows XP of Embedded worden.

Ik zoek dus iemand die ook met dit systeem werkt of kent en weet welke USB dongel ik kan gebruiken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Grote kans dat iedere USBdongle er wel mee zal werken, zolang je de drivers er maar voor hebt. Dus vergeet dat in elk geval niet te checken.