Toon posts:

Chello en ISDN apart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om een Chello verbinding los van elkaar te gebruiken op 1 computer.
Dit is namelijk nodig om zakelijke kosten (isdn) en prive (chello) te scheiden.
Maar zover ik weet heeft chello altijd verbinding dus wat moet je dan met die ISDN verbinding doen?

Om het nog iets ingewikkelder te maken, de chello verbinding moet ook nog eens gedeeld worden over een thuisnetwerk (hoe dit werkt zonder isdn is geen probleem, maar hoe moet het dan in combinatie met wat hierboven allemaal staat?)

Verwijderd

Laat je zakelijk gebruik toch gewoon een paar tientjes meebetalen? Is toch ook goedkoper voor hun?

Of moet je inbellen op hun netwerk? Dat is het geen pob want dan heeft het nix met inet te maken...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 22:20 schreef achappey het volgende:
Laat je zakelijk gebruik toch gewoon een paar tientjes meebetalen? Is toch ook goedkoper voor hun?
Nee het moet precies geregistreerd worden. Prive gebruik moet via chello en zakelijk gebruik via een isdn lijn, en dat op 1 computer.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
toevallig
heb ik ook

gewoon met winroute gedaan. kheb alleen nog wat probs met de server computer.
Daarmee kan ik niet mee cs'en en soms valt de verbinding weg, maar ik denk dat een format c: wel helpt, omdat ik alles gewoon erbij heb geinstalleerd.
Op het netwerk gaat alles perfect, en ut isdn werkt ook wel (girotel etc)