Beste Tweakers,
In onze afgelopen .plan konden onze bezoekers kiezen welke feature zij graag in iteratie #34 wilden zien. De poll is gesloten en een meerderheid koos voor de UBB Code waarbij het mogelijk is om content te verbergen voor niet-ingelogde bezoekers.
Ik zou graag met jullie willen bedenken hoe deze functie er uit moet komen te zien en hoe we deze code gaan noemen.
Wie heeft er goede ideeën?
In onze afgelopen .plan konden onze bezoekers kiezen welke feature zij graag in iteratie #34 wilden zien. De poll is gesloten en een meerderheid koos voor de UBB Code waarbij het mogelijk is om content te verbergen voor niet-ingelogde bezoekers.
Ik zou graag met jullie willen bedenken hoe deze functie er uit moet komen te zien en hoe we deze code gaan noemen.
De code
Een code die direct in gedachte springt is natuurlijk simpelweg [kortingscode] met een afkorting voor bijvoorbeeld [kc]. Echter zal dit niet helemaal de lading dekken, omdat de code ook gebruikt kan worden in andere situaties. We moeten een iets meer generieke code verzinnen zodat het duidelijk is. Crisp suggereerde [membersonly] en een afkorting [mo], wat opzich een prima code is, maar graag hoor ik nog van jullie wat jullie zelf een goede code vinden.De visualisatie
We kunnen voor de code niet dezelfde visualisatie gaan gebruiken als voor de spoilercode. Als we het ook in een zwart kader gaan zetten, dan zal het voor een niet-ingelogde bezoeker niet duidelijk zijn dat het niet een spoiler is, maar een stukje content dat niet voor hem zichtbaar is. We kunnen het extra versieren, een andere kleur ervoor kiezen of een stukje duiding er bij zetten, maar ook hier ben ik erg benieuwd wat jullie hier de beste oplossing voor vinden.Wie heeft er goede ideeën?
[Voor 7% gewijzigd door Misha op 10-04-2013 13:37]