Na 2,5 jaar "trouwe" dienst is mijn Philips MBD3000/12 kapot: hij gaat compleet niet meer aan (etc., alles al geprobeerd).
Coulance kent men bij Philips niet meer, repareren kost naar mijn mening te veel (op de website van de reparateur gekeken: de kosten bedragen +/- 200 Euro en ik krijg maar 3 maanden garantie over de reparatie).
Dus ik wil mijn miniset vervangen voor een andere miniset, maar dan niet van Philips ;-)
Mijn eisen zijn:
- Een 2.0/2.1 set up en ik wil geen "melkpakboxjes".
- De miniset moet een Blu-Ray speler aan boord hebben.
Voor een losse versterker + blu-ray speler heb ik helaas geen ruimte. Deze optie vervalt voor mij.
Wat zijn jullie tips?
Zelf heb ik de "Yamaha MCR-755" al opgeduikeld, maar zijn er ook andere opties?
Jammer genoeg kon ik geen andere opties als miniset vinden die beschikbaar is (en niet van Philips is
)
Coulance kent men bij Philips niet meer, repareren kost naar mijn mening te veel (op de website van de reparateur gekeken: de kosten bedragen +/- 200 Euro en ik krijg maar 3 maanden garantie over de reparatie).
Dus ik wil mijn miniset vervangen voor een andere miniset, maar dan niet van Philips ;-)
Mijn eisen zijn:
- Een 2.0/2.1 set up en ik wil geen "melkpakboxjes".
- De miniset moet een Blu-Ray speler aan boord hebben.
Voor een losse versterker + blu-ray speler heb ik helaas geen ruimte. Deze optie vervalt voor mij.
Wat zijn jullie tips?
Zelf heb ik de "Yamaha MCR-755" al opgeduikeld, maar zijn er ook andere opties?
Jammer genoeg kon ik geen andere opties als miniset vinden die beschikbaar is (en niet van Philips is