Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede android gsm die rond de 300euro ligt. Nu na beetje googelen en kijken in de pricewatch van tweakers kwam ik op de galaxy s2 uit.
Nu vroeg ik me af of de samsung galaxy s2 (niet de plus, heb ergens gelezen dat de originele s2 beter was, maar kan het niet direct terugvinden) een goede keuze was. Of ik beter 100euro spaar voor de galaxy s3 omdat de s2 nu toch al 2 jaar oud is.
Van de sony gsm's ben ik geen fan,dus die zijn al uitgesloten, zeker niet met dat wit randje dat van kleur kan veranderen.

Graag zou ik hier een beetje advies over hebben of aanraders.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
LG Optimus 4X HD is mi een goed alternatief. Die is van dezelfde generatie als de S3 alleen een stuk goedkoper. Er zijn veel mensen die negatief zijn over LG, maar zelf heb ik er goede ervaringen mee. Een aantal dingen die mij zijn opgevallen:
- het toestel lijkt heel degelijk te zijn, aangezien mijn dochter die van haar verrschillende keren heeft laten vallen zonder negatieve gevolgen, zelfs zonder zichtbare beschadigingen. Ze heeft hem zelfs een keer in de wc laten vallen (net als in de TV reclame), alles doet het nog goed (na goed laten drogen) behalve de microfoon.
- het scherm is heel helder, maar overall wel iets minder mooi dan die van de HTC One X (mi wel beter dan die van de Galaxy S3).
- uitstekende wifi connectie volgens de vergelijkende wifi test die ik heb gedaan. Het beste van alle toestellen die ik getest heb (o.a. iPhone 4s, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, HTC One X, HTC One S).

Verwijderd

Topicstarter
Dit is geen optie meer voor mij, heb al te veel geld verloren bij mijn vorige poging tot kopen van een
2de hands gsm, ondanks de koper over het algemeen goede reviews had.
http://tweakers.net/aanbod/rating/147720/
Sigis schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:14:
LG Optimus 4X HD is mi een goed alternatief. Die is van dezelfde generatie als de S3 alleen een stuk goedkoper. Er zijn veel mensen die negatief zijn over LG, maar zelf heb ik er goede ervaringen mee. Een aantal dingen die mij zijn opgevallen:
- het toestel lijkt heel degelijk te zijn, aangezien mijn dochter die van haar verrschillende keren heeft laten vallen zonder negatieve gevolgen, zelfs zonder zichtbare beschadigingen. Ze heeft hem zelfs een keer in de wc laten vallen (net als in de TV reclame), alles doet het nog goed (na goed laten drogen) behalve de microfoon.
- het scherm is heel helder, maar overall wel iets minder mooi dan die van de HTC One X (mi wel beter dan die van de Galaxy S3).
- uitstekende wifi connectie volgens de vergelijkende wifi test die ik heb gedaan. Het beste van alle toestellen die ik getest heb (o.a. iPhone 4s, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, HTC One X, HTC One S).
Okee bedankt, zal hem eens bekijken!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik zou doorsparen omdat de S2 al 2 jaar oud is en je dat gaat merken in gebruik als je er nu nog weer 2 jaar mee wil doen (of langer).

Overigens heb ik ook gelezen dat de S2 beter is dan de S2 plus, maar ook binnen de S2 zijn geloof ik 2 versies met wat verschillen.

Wat vindt je verder van de HTC One S? Zie 329 Eur als basis prijs in de pricewatch?