lexxus93 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:16:
Ik wil later gaan overklokken, eerst nog even stock draaien, als het me te langzaam word in de toekomst ga ik dan overklokken, dus dat word een Z77 mobo.
Dat gigabyte GA-Z77x D3h mobo is me te duur, ik heb er nu een voor 60 euro, de B75 van Asrock, maarja, daar kan ik dus niet op overklokken, is er niet een ander goed moederbord rond die prijsklasse maar dan met een Z77 chipset?
Dus dat geheugen klokt zich automatisch terug op 1600 Mhz? Niet dat ik straks dat geheugen koop en het niet werkt..
Klokt (als het goed is) automatisch terug.
Zoals ik eerder zei: gigabyte d3h z77x, beste prijs/kwaliteit verhouding. (uit eigen ervaring incl met een 3750K)
Wat is het budget wat je max witl uitgeven voor een moederbord? (belangrijkste component voor je pc, maargoed..)
Heb zelf ook nog een AMD systeem draaiend met een Asrock extreme 3 moederbord.
Asrock Z77 pro 3board voor intel processoren. Hier heb ik echter geen ervaring mee. Wel weet ik dat Asrock PRIMA bordjes maakt

(volgens mij in een ver verleden van Asus, correct me if Í'm wrong) Tevens is de klantenservice ook formidabel. Ik had een aantal vragen en de mensen die daar op de telefonische service desk aanwezig zijn. Zijn ontzettend vakkundig en vriendelijk (mocht je hier waarde aan hechten)
[
Voor 21% gewijzigd door
Dr.Root op 11-04-2013 16:42
]