Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video gaat niet fullscreen op mobiel

Pagina: 1
Acties:

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:31
http://tweakotine.nl/vide...-in-metro-last-light.html
Omschrijving
Op een mobiele browser (Chrome op een Xperia Z) werkt de full screen knop niet. Het beeld wordt enkel vergroot, maar de tweakers balk blijft bovenaan staan. Bovendien staat er dat je op escape moet drukken om full-screen te verlaten. Op de desktop (ook naar -D geforceerd) werkt het wel goed. De vergroot animatie is wel erg fancy :o
Platform
Android 4.1.2.
Browser
Chrome for Android
Type apparaat
Smartphone, Sony Xperia Z

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Thanks voor het melden! In deze iteratie werd er nog gekeken naar de video's. Het gaat niet altijd helemaal lekker :P

Wat bedoel je met vergroot animatie? Ik weet van niks :+

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:31
Misha schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:15:
Thanks voor het melden! In deze iteratie werd er nog gekeken naar de video's. Het gaat niet altijd helemaal lekker :P

Wat bedoel je met vergroot animatie? Ik weet van niks :+
Ow, misschien is het van chrome (desktopversie) dan. Als ik de video vergroot (dus niet full screen) dan wordt deze een beetje op iOS style uitvergroot naar de volledige breedte terwijl de video blijft spelen. Het ziet er in ieder geval chique uit :P

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ik heb een hoop tijd gestoken deze iteratie in het responsive maken van de video's. Op dit moment zou het in zijn geheel moeten werken op IOS. Echter op Android is het een verschrikking! Het schalen etc. gaat nu goed maar een video fullscreen laten afspelen krijg ik niet voor alkaar.

Zoals te lezen op https://developer.mozilla...DOM/Using_fullscreen_mode is het inmiddels wel mogelijk (welliswaar experimenteel en alleen met de laatste versies van Chrome en Firefox) om HTML5 video fullscreen af te spelen. Echter krijg ik het met onze custom player binnen een Iframe niet voor elkaar. Mocht iemand nog goede tips of suggesties hebben .... :)