Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik wil gewoon naar Google.com of naar me Gmail. maar dat werkt ineens niet meer.
ook als ik iets in Google Chrome Search Bar wil typen en ik druk op enter, werkt het niet.
Hij geeft dan deze foutmelding.

"Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: chrome-extension://ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj/newtab.html"

"Fout 15 (net::ERR_SOCKET_NOT_CONNECTED)"

Ik heb al een aantal virrusscans gedaan (onder andere Malware Bytes Anti Malware), maar geen resultaat.

Hoe kan ik dit verhelpen?

[ Voor 11% gewijzigd door K1pc0rn op 10-04-2013 12:26 ]

Verwijderd

Als je Googlet op 'ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj' krijg je dit. Blijkbaar is dit e.o.a. extensie en die moet je disablen (of verwijderen lijkt mij, die naam klinkt niet gezond).

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Blijkbaar komt het van Vuze remote extension

• joostvhooijdonk
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-04-2021
Ik heb hetzelfde probleem maar dan nog vreemder.

Probleem is als volgt: als ik iets google krijg ik:

"Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op https://www.google.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 15 (net::ERR_SOCKET_NOT_CONNECTED): Onbekende fout

Google.nl is niet te bereiken (net als google.com). Google.co.uk/it (alle andere landen) zijn wel te bereiken! Ik kan ook op m'n Gmail en alle andere Google applicaties. Alleen Google.nl is dus offline. "

Iemand dit wel eens meegemaakt?

PS. Ik moet erbij zeggen dat ik als ik soms heel veel google (ik heb een programmatje gemaakt waarmee ik meerdere zoektermen in één keer kan zoeken), dan moet ik soms zo'n plaatje met vervormde letters invullen om aan te tonen dat ik geen robot ben. Kan het dat google mij geblokkeerd heeft?

PPS. Je voelt je echt gehandicapt op moment dat je niet kunt googlen.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:26
Probeer eens om vanuit een elevated CMD prompt het commando:

netsh winsock reset

en dan vervolgens je pc rebooten.

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb het gevonden.

Ga naar. Computer --> (C:) --> Windows --> System32 --> drivers --> etc --> open 'Hosts' met kladblok.
Bij mij stond er toen een rare DNS bij, die moet je verwijderen. bij mij staat er nu allen 127...... met nog iets erachter. dat is de enige. Daarna opslaan en je computer opnieuw opstarten. dat moet werken.
Pagina: 1