AVERMEDIA Live Gamer HD

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06-2021
Hallo , ik heb een vraagje over de AVERMEDIA Live Gamer HD ,, als er iemand bekend mee is ,

Mij vriendin doet sinds pas met de ps3 en met eye webcam via twitch tv live streamen ,, maar als je op twitch kijkt zie je echt mensen in hd streamen ,, en dat kunnen wij niet via twitch en daar bij de eye webcam is ook niet al te best,, nu is de vraag kan ik met AVERMEDIA Live Gamer HD online live streamen met mij ps3 naar twitch ?? Zo als andere in hd enzo en dat ik dan ook de goeie webcam van de pc ka. Gebruiken tijdens de online stream ,

En de laatste vraagje van het kaartje is , of ik dit met mij gewone pc kan doen , en of ik dat met een normale video kaart kan doe. , wat ik er aan uit haalde wel dat je ut met een normale standaart pc kunt streamen ,,, maar dat wou ik graag van jullie weten ,, ik hoor het wel alvast bedankt gr raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Je stopt de kaart in je stream. Je connect je ps3 aaan de kaart met een HDMI kabel.
De kaart neemt vervolgens je beeld op.
Dat beeld kan je in bijvoorbeeld X-split of andere stream software gebruiken om een output te creëeren.
Je kan de cam van je PC ook bij de output toevoegen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06-2021
Oke mooi en heb ik daar perse een hele goeie video kaart voor nodig ,? Volgens mij niet he zo als ik het beetje begrijp de kaart doet ze werk voor streame dan ?? Hoor het graag gr ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

raymondk42 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:11:
Oke mooi en heb ik daar perse een hele goeie video kaart voor nodig ,? Volgens mij niet he zo als ik het beetje begrijp de kaart doet ze werk voor streame dan ?? Hoor het graag gr ray
Ok wat die capture card doet is gewoon een "Man in the middle" spelen.
Hij pakt gewoon de output van je videokaart ,wat er op je scherm terecht komt.
Je kan alle games spelen die je normaal ook zou kunnen spelen, niet hoger niet lager. Die kaart pakt gewoon wat er op je scherm komt ;)

Het kost misschien een 'klein beetje' CPU maar niet monsterlijk veel.
Die kaart zorgt zelf voor de codering en output.

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 10-04-2013 16:58 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Dit topic is gesloten.