Betreft het draaien vanuit debug mode in visual studio 2010.
Ben al een paar dagen aan het debuggen en kom er gewoonweg niet uit.
We hebben een WPF applicatie welke sinds een paar dagen een error gooit.
Namelijk de error
The type initializer for '<Module>' threw an exception.
Daar kan ik natuurlijk weinig mee, de innerexception geeft me al wat meer informatie
The C++ module failed to load during appdomain initialization.
Dus daarop maar even voor de zekerheid de C++ 2010 redistributable package (x86 & x64) erop geknalt (runtime stond er al op), geen resultaat.
Verder zoekend komt ik het volgende tegen:
Request for the permission of type 'System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed.
Oke, daarop kom ik alleen maar uit op full trust e.d.
Dus de officiele site welke als eerste de error gooide gecontroleerd, staat op full trust in IIS.
Dan maar weer verder kijken.
De aanroep
gaat nog goed
Daar gaat die mis, daarvoor gebeurd niet veel bijzonders.
Als ik dan een blik werp op de PrintDialog variabele en kijk hoe alles er daar uitziet, zie ik bijvoorbeeld:
printDialog.PrintQueue' threw an exception of type 'System.TypeInitializationException
En dat natuurlijk weer met dezelfde module error met deze keer in zijn innerexception
{<CrtImplementationDetails>.ModuleLoadException: The C++ module failed to load during appdomain initialization.
---> System.Security.SecurityException: Request for the permission of type 'System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed.
Oftewel, ik kom steeds bij hetzelfde uit.
Wat zie ik over het hoofd, iemand die hier wat helderheid over kan geven?
Ben al een paar dagen aan het debuggen en kom er gewoonweg niet uit.
We hebben een WPF applicatie welke sinds een paar dagen een error gooit.
Namelijk de error
The type initializer for '<Module>' threw an exception.
Daar kan ik natuurlijk weinig mee, de innerexception geeft me al wat meer informatie
The C++ module failed to load during appdomain initialization.
Dus daarop maar even voor de zekerheid de C++ 2010 redistributable package (x86 & x64) erop geknalt (runtime stond er al op), geen resultaat.
Verder zoekend komt ik het volgende tegen:
Request for the permission of type 'System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed.
Oke, daarop kom ik alleen maar uit op full trust e.d.
Dus de officiele site welke als eerste de error gooide gecontroleerd, staat op full trust in IIS.
Dan maar weer verder kijken.
De aanroep
C#:
1
| var printDialog = new PrintDialog(); |
gaat nog goed
C#:
1
| if (printDialog.ShowDialog().Value) |
Daar gaat die mis, daarvoor gebeurd niet veel bijzonders.
Als ik dan een blik werp op de PrintDialog variabele en kijk hoe alles er daar uitziet, zie ik bijvoorbeeld:
printDialog.PrintQueue' threw an exception of type 'System.TypeInitializationException
En dat natuurlijk weer met dezelfde module error met deze keer in zijn innerexception
{<CrtImplementationDetails>.ModuleLoadException: The C++ module failed to load during appdomain initialization.
---> System.Security.SecurityException: Request for the permission of type 'System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed.
Oftewel, ik kom steeds bij hetzelfde uit.
Wat zie ik over het hoofd, iemand die hier wat helderheid over kan geven?
[ Voor 1% gewijzigd door tha_crazy op 10-04-2013 22:28 . Reden: opmaak ]