• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Gisteren is tot mijn spijt mijn huidige telefoon overleden (samsung galaxy note), ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe telefoon en mijn oog is gevallen op windows phone als besturingssysteem. Dit vanwege de simpelheid van de menu's, ik heb mijn note altijd tot de max aangepast maar ik ben er nu ook wel even klaar mee dus ik wil gewoon terug naar wat basic functies zoals whatsapp en internetten.

Nu wil ik niet teveel geld uitgeven dus viel mijn oog als eerste op de HTC 8S, voor 240 euro heb ik naar mijn idee dan een prima telefoon met alle dingen die ik nodig heb. Maarrr het is wel een stap omlaag qua scherm en camera als je kijkt naar mijn huidige telefoon.

Nu heeft vandaag Ibood de Samsung Ativ S voor 320 euro in de aanbieding. Dan ga ik wel wat meer geld uitgeven, maar krijg ik er naar mijn idee wel een betere telefoon voor terug? Maar de levertijd is wel pas 24 april dus dan zou ik nog een halve maand zonder telefoon zitten en nu vraag ik me af of dat het waard is ten opzichte van de HTC?

Ik hoor graag meningen en suggesties!

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Ik zou wel echt voor die samsung gaan: Sneller, hogere resolutie, betere camera.
Gewoon meer bang for the buck! ;)
Edit: ook een groot voordeel is de grotere opslag: de 4 gb opslag in de 8s is heel erg krap en apps kunnen alleen op het interne geheugen worden geinstalleerd!

[ Voor 41% gewijzigd door michaelscott op 10-04-2013 13:33 ]

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-10 23:53
Lees mijn review van de Ativ :p

Verwijderd

Ik zou ook voor de Samsung gaan. Mijn allereerste smartphone was een HTC Tattoo, een van de goedkoopste Android-toestellen toen op de markt. Na een half jaartje begon het mij op te vallen hoe gigantisch sloom het beestje was. Toen heb ik besloten in het vervolg enkel mid- of high-end toestellen te kopen en daar heb ik tot nu toe nog geen spijt van gehad...

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 22:41
zeker als je van een note afkomt zal een ativ s een stuk beter bevallen dan een 8s. Ivm grootte enzo

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:59

FlyEragon

Alien Monkeys

De Huawei W1 is in de budgetvriendelijke richting misschien ook een ideetje ?
Slechts 150 euro, simlockvrij laten maken is een ei'tje en dan heb je toch een heel behoorlijk WP8 toestel.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Kan je niet even een toestel lenen om die paar weken te overbruggen?

Verwijderd

Waarom ga je trouwens niet eens naar de winkel om ze allebij uit te proberen?

• DaMei
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:20:
Waarom ga je trouwens niet eens naar de winkel om ze allebij uit te proberen?
Ik heb ze beide al eens uitgetest. Ik vind WP8 super werken op beide telefoons dus in dat opzicht maakt het me niks uit. Maar zoals gezegd ben ik bij de htc wel bang dat het een te grote stap is vanaf mijn note, maar ik heb niemand in de omgeving met een telefoon te leen (i know, hoe krijg ik het voor elkaar) en heb zelf ook niks liggen dus dan is de vraag is die ativ het waard om 2 weken telefoonloos te zijn?

Maar te zien aan alle berichten hier is ie dat wel.

Verwijderd

Zo lang is 2 weken nu ook weer niet he ;)

• DaMei
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:28:
Zo lang is 2 weken nu ook weer niet he ;)
In theorie niet, maar zonder telefoon wel :P

Verwijderd

DaMei schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:31:
[...]

In theorie niet, maar zonder telefoon wel :P
Ik heb mijn Galaxy Nexus een dikke maand geleden verkocht en loop nu al de hele tijd met een Nokia 101. Waarschijnlijk koop ik pas in het najaar een nieuwe telefoon. Leuk is anders, maar het gaat wel ...

• DaMei
Mijn tijdsprobleem is al opgelost. Mijn vriend heeft even zijn best gedaan bij z'n werk en met laagste prijsgarantie en personeelskorting heb ik de Ativ S vanavond in handen voor 250 euro (iets duurder ja, maar die 25 euro heb ik er nou eenmaal wel voor over om vanaf vandaag gewoon weer bereikbaar te zijn)

Ik zou eerst voor de htc gaan, maar mede door de berichten hier heb ik besloten dat de ativ toch een betere stap is en me minder ontwenningsverschijnselen zal geven ;) nu ben ik vooral nog heel benieuwd naar hoe windows phone 8 me zal bevallen!

Verwijderd

DaMei schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:21:
Mijn tijdsprobleem is al opgelost. Mijn vriend heeft even zijn best gedaan bij z'n werk en met laagste prijsgarantie en personeelskorting heb ik de Ativ S vanavond in handen voor 250 euro (iets duurder ja, maar die 25 euro heb ik er nou eenmaal wel voor over om vanaf vandaag gewoon weer bereikbaar te zijn)

Ik zou eerst voor de htc gaan, maar mede door de berichten hier heb ik besloten dat de ativ toch een betere stap is en me minder ontwenningsverschijnselen zal geven ;) nu ben ik vooral nog heel benieuwd naar hoe windows phone 8 me zal bevallen!
Ik zou hetzelfde doen ;)
Pagina: 1