Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Agree. Consistentie is een bitch, dus hier mag ons productteam maar eens naar kijken 
Vroeger was het zo dat alle formulieren gewoon naar /forum/ werden gepost; bij een groot aantal formulieren heb ik dat in de afgelopen jaren al aangepast maar deze toevallig nog niet
Niet in alle gevallen kan dat; de quickreply bij mods is onderdeel van de frontend_admin actie die zowel replies als admin-acties afhandelt; die kunnen we dus niet via insert_message laten lopen. De gewone quickreply echter waarschijnlijk wel, en wellicht kan het reageren via DM ook wel direct naar de juiste actie.BtM909 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:43:
[...]
edit:
Overigens gek, of niet, dat als je in een DM op toon voorbeeld klikt of in de quick-reply op bekijk reactie, dan kom je terecht op http://gathering.tweakers.net/forum. Zou dat niet gewoon naar de betreffende action page moeten gaan?
Vroeger was het zo dat alle formulieren gewoon naar /forum/ werden gepost; bij een groot aantal formulieren heb ik dat in de afgelopen jaren al aangepast maar deze toevallig nog niet
Intentionally left blank
Ja dat dacht ik al 
Thanks iig voor de toelichting; vind ik altijd leuk om meer over te weten te komen
Thanks iig voor de toelichting; vind ik altijd leuk om meer over te weten te komen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.