icoontje van de terratec is weg

Pagina: 1
Acties:

• JVaags
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2025

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Topicstarter
Heb ik een nieuwe driver voor me'n terratec gedownloaden en geinstalleerd is het icoontje onderin verdwenen |:( Ik doel hiermee op het icoontje waarmee je de digitale uitgang aan en uit kunt zetten. Je kunt hem vast handmatig aanroepen maar ik heb geen idee hoe dat ding heet en waar ie staat :?

Heeft iemand een id? Want dit is nu superirritant :( Oh ja, ik heb win2k, dus er zit verder niks van terratec in me'n configuratiescherm en startmenu. Want dat doet de installatie niet,

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijder de drivers eerst helemaal, run dan de setup van de nieuwe drivers, reboot, en als het goed is wordt alle weer goed geinstalleerd en werkt alles. Ik heb het zelf ook gehad als je het er gewoon overheen installeert.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JVaags

JVaags

Topicstarter
Van alles geprobeerd maar ik krijg hem niet terug :( Kun je eens kijken hoe dat ding heet en wat voor exe er achter hangt?

En waarom wordt die control panel in win2k niet geinstalleerd?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ehm... Ik vermoed dat jij de DMX hebt ofzo? Ik dacht er niet bij na eigenlijk, maar zelf heb ik de DMX XFire en daar zijn sinds november vorig jaar geen nieuwe drivers voor uitgebracht ;) Ik ben dus bang dat ik je niet kan helpen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JVaags

JVaags

Topicstarter
Ik heb de DMX Xfire 1024 :) Maar ik heb de oplossing al. Je moet niet de win2k en ME driver downloaden die op de site staat. Je moet naar de FTP gaan en daar de win2k driver downloaden. Dan krijg je niet de terratec driver maar de driver van een crystal die compatible is. En daar zit het SoundFusion icoontje in!!!

Je moet het maar net weten ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 03 juni 2001 22:26 schreef JVaags het volgende:
Ik heb de DMX Xfire 1024 :) Maar ik heb de oplossing al. Je moet niet de win2k en ME driver downloaden die op de site staat. Je moet naar de FTP gaan en daar de win2k driver downloaden. Dan krijg je niet de terratec driver maar de driver van een crystal die compatible is. En daar zit het SoundFusion icoontje in!!!

Je moet het maar net weten ;)
Ehm... Ik heb gewoon de drivers van de website, en die zijn ook van Crystal (de win2k versie tenminste) :D Maar goed, als het maar werkt :)

Pagina: 1