• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-03 15:56

Thorne

Forrester

Topicstarter
Hee people'tjes, luistert:

Ik heb wel eens gehad dat ik gratis kon SMS-en met m'n toestel via een carrier ergens in Noorwegen, later moest ik via Turkije me SMS-jes opsturen... Maareh... nou zit ik weer volop bij BEN te lappen voor m'n SMS-jes... fl. 0,40 per SMS!!!

Ik zoek dus zo'n telefoonnummer die je in je GSM programmeerd en zo dus gratis kan SMS-en. Bij http://www.sezz.at staan er wel een zooitje maar die doen het allemaal niet.

Please help!!

BTW Liptonice rules!!!

De groente,

Thorne

>specs<

Verwijderd

doe het lekker via internet...
quios ofzo...

Verwijderd

Bij http://www.mtnsms.com op internet is het ook gratis, en snel...

• Thorne

Thorne

Forrester

Topicstarter
Nee Sjarls dit is effe belangrijk: SMS-en met je GSM door middel van een gratis telefoonnummer te bellen. Niet via het internet daar is geen ruk meer aan... Dit zijn de nuttige nummers om te hebben.

>specs<

• FaceMan
  • Laatst online: 04-02 22:20
heej thorne zodra je een geschikt nummer weet wil je me die dan ff <a href=mailto:postmaster@faceman.demon.nl>meelen</a>

alvast heel erg bedankt

Verwijderd

Volgens mij hebben Libertel en KPN het grapje vaneen buitenlandse SMS centrale tegenwoordig afgevangen. Ik heb dat ook een paar maanden kunnen doen, totdat Libertel vond dat het genoeg was geweest. :'(

Verwijderd

Gewoon Interslet hiervoor gebruiken: www.soneraplaza.nl

Heerlijk gratis SMS-en :)

Verwijderd

Hmm, een vriend stuurde me laatst een sms-je via soneraplaze, hij zei dat hij hem maar een keer gestuurd had...ik kreeg hem een keer of 20 :(

Verwijderd

Vreemd, per login kan je er maar twee per dag versturen.
Zal wel een storing in het mobiele netwerk zijn :)

Verwijderd

Snuffie, even lezen aub.: er wordt gevraagd om SMS te versturen via een centrale en niet via internet. Als je achter je PC zit kun je natuurlijk best via het web een SMS zenden.
Maar stel dat je door de stad loopt, en je hebt toevallig niet je big-tower aan je rug hangen, met nternet via sattelietverbinding. Dan zou het best handig zijn als je ook gratis vanaf je ouderwetse GSM-etje kon SMS-en (wat normaal gesproken, afhankelijk van de provider, tussen de 50-75 cent kost). Toch?

• Thorne

Thorne

Forrester

Topicstarter
Inderdaad: kijk anders effe bij http://www.sezz.at en dan bij SMS-gedoe... daar staan alle nummers die je in moet raggen in je lul-ijzer om te kunnen SMS-en. Er staan bovenaan een zwik die zogezegd gratis zijn, maar die werken niet: "Check network services"... Zucht.

Maar het kan zijn dat het tegenwoordig niet meer kan, hoor. Dan is het gewoon pech voor de gemiddelde tweaker in Nederland.

BTW Nokia 3210 rules!!

>specs<

Verwijderd

Wacht even hoor, wou jij zeggen dat je niet met je bigtower op de rug de stad doorcrosst?

Nah, da's vreemd, 'k doe niet anders. ;)

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Thorne>zeker... :)

• Thorne

Thorne

Forrester

Topicstarter
OK, laat maar boys... zit er denk ik gewoon niet in. Wat ook wel naaierij is, is dat je bij BEN-online moet lappen voor geluidjes/provider-plaatjes enzo. Weet iemand hier wel een goede site voor, waar dit gratis te doen is. (En kom nou ajb niet met telefoonnummers...)

De groente,

Thorne

>specs<

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:01

Copyman

Dode muis

Op dinsdag 08 februari 2000 14:15 schreef Thorne het volgende:
Inderdaad: kijk anders effe bij http://www.sezz.at en dan bij SMS-gedoe... daar staan alle nummers die je in moet raggen in je lul-ijzer om te kunnen SMS-en. Er staan bovenaan een zwik die zogezegd gratis zijn, maar die werken niet: "Check network services"... Zucht.<P><BR>Maar het kan zijn dat het tegenwoordig niet meer kan, hoor. Dan is het gewoon pech voor de gemiddelde tweaker in Nederland.<P>BTW Nokia 3210 rules!!
NOKIA 3310 Ruleert ook........

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 08 februari 2000 20:44 schreef Thorne het volgende:
OK, laat maar boys... zit er denk ik gewoon niet in. Wat ook wel naaierij is, is dat je bij BEN-online moet lappen voor geluidjes/provider-plaatjes enzo. Weet iemand hier wel een goede site voor, waar dit gratis te doen is. (En kom nou ajb niet met telefoonnummers...)<P>De groente,<P>Thorne
Ja, dan moet je ff 0906-0906 bellen en dan..;) Nee, check www.genie.nl maar eens

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Nokia 6210 roeleert nog meer :)

Verwijderd

Nokia telefoons roeleren allemaal!!

Verwijderd

zou er trouwens een wap sites zijn waarmee je gratis kan smsen?

Dat is voor mij iig goedkoper ivm gratis belminuten.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Volgens mij leest men de FAQ gewoonweg niet. Op de 2 vragen die gesteld zijn staan letterlijk de antwoorden:

1) gratis SMS-nummers bestaan niet
2) logo's opsturen --> zie FAQ voor links

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.