Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-07 19:15

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Wanneer ik SP1 voor Windows 7 installeer krijg ik bij de de tweede herstart te zien dat de configuratie is mislukt en dat alles weer wordt teruggedraaid. En dan krijg ik na het opnieuw opstarten de foutmelding te zien: 0x800f0826 (onbekende fout is opgetreden.) Hoe kan ik SP1 nou wel installeren? Ik heb al alles geprobeerd en kon op insternet geen oplossing vinden. Dit is wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

-Anti-virus en firewall uitzetten.
-Alles gevolgd wat hier stond: http://windows.microsoft....s-installing-service-pack.
-SFC/scannow.

Weet iemand nog een oplossing? Hier kun je CBS.log (de logfile van SP1) vinden: https://www.dropbox.com/s/x5pvqqxrrt8fpq7/CBS.rar

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Zelfde probleem gehad, ik heb het opgelost door dit tooltje te draaien
dit
Of deze wil ook wel eens helpen.
Hoeveel ruimte heb je trouwens vrij op je hardeschijf?
http://social.technet.mic...6-4520-b0b8-d5d9dfb4f226/

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ik heb nog 80 GB vrije harde schijf ruimte, maar de eerste link loopt dood.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

fkes fixit eraf slopen dt hoort niet thuis in een guid

http://answers.microsoft....28-47ee-b073-665c4851bf4c voila !

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
@Fish Wat bedoel je in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Kritische omschrijving van 'Fish' houd je scherp! Maar het enige wat van jou van belang is wat er in die link staat :) Gewoon uit proberen en maar hopen dat het helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Maar dit helpt allemaal helaas niet. Alles wordt nog steeds tijdens de configuratie terug gedraaid.

Maar hier staat dat het komt door een mislukte update in het verleden, maar ik kan de instructies niet volgen, want door het resetten van Windows Update is ook mijn update history weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Waarschijnlijk zou je het probleem uit het logbestand moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Dit probleem doet zich al heel lang voor, dus een recente image zal het probleem niet verhelpen.
Maar bij zo'n reparatie gaan toch een hoop programma's, bestanden en instellingen verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Zou iemand willen kijken naar het logbestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Je kan zelf is kijken naar het 'update je post' otw 'wijzig' knopje in plaats van steeds dubbel te posten :) Ik zou is beginnen met een andere Windows DVD en het controleren van je hardware dit probleem komt namelijk niet veel voor. Draai anders een HDD en geheugen test als dat kan. Geef een lijst met je hardware en de vraag heeft het ooit goed gewerkt. En is er iets veranderd sinds die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Sorry ik had ook al gezien dat ik perongeluk belachelijk vaak een nieuwe post had aangemaakt! Ik zal er vanavond naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:37
Wellicht dat de System Update Readiness tool hier kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

scf /scannow geprobeerd? (Beschrijving van het hulpprogramma Systeembestandscontrole (Sfc.exe) van Windows XP en Windows Server 2003)?

en ja is ook voor windows 7

[ Voor 7% gewijzigd door Oid op 16-04-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 09:30
Dit dus....
Menig machine (zelfs 2008R2 servers) heb ik hiermee weer op de rails gekregen. Er staat op de MS KB ook nog een artikel over wat je kan doen als de SUR tool niet geïnstalleerd kan worden (dat heeft mij in het verleden ook nog wel eens geholpen met machines waarop bepaalde updates niet wilden installeren)
Pagina: 1