Razer Sabertooth Elite werkt niet op pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 15:52
Beste mede tweakers,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een razer sabertooth (xbox controller) die ook geschikt is voor de pc.
Nu was ik heel blij toen hij binnen kwam en wilde gelijk aan de slag.
Toen ik hem in mijn usb poort stopte lichtte alle 4 de kwadranten op en gingen daarna weer uit.
"Dit zal wel iets met de driver zijn" dacht ik.
Heb daarna de microsoft software gedownload en opnieuw opgestart.
Ook nu deed hij niks.
Hij staat wel gewoon bij apparaatbeheer wel met een uitroepteken, maar hij vindt geen drivers.

Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen.
Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen.

gr. arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al op de site van razr gekeken?

Andere USB poort geprobeerd? Aan dat koppelstuk gerammeld? Die van mij deed het ook niet goed door dat koppelstukje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
Bij razer is niet heel veel te vinden, de andere dingen heb ik allemaal geprobeerd.
Maar hij ziet hem wel bij apparaatbeheer, dus denk dat het een software probleem is.

[ Voor 34% gewijzigd door master-arjan op 09-04-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit. Het klinkt alsof je Sabretooth defect is.

http://forums.scan.co.uk/...832-Razer-Sabertooth-(PC)

Dat koppelstuk gaf bij mij problemen. Ik heb toevallig ook de Onza waardoor ik ze kon omwisselen. Gek genoeg doen beide controllers het met de omgewisselde koppelstukken op zowel Xbox als PC. De Onza doet het met beide koppelstukken en de Sabretooth alleen met de koppelstuk van de Onza.

Ik raad je aan om contact met Razer op te nemen als je het online hebt gekocht. Bij een winkelaankoop even om gaan ruilen.

De stappen die je noemt zijn volgens mij de stappen uit de handleiding (kan die niet openen op het werk). Als je het zeker wil weten kan het de moeite zijn om die handleiding even goed uit te pluizen. Het is immers fijner om gelijk te kunnen gamen dan om spullen terug te moeten sturen!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
Vreemd genoeg doet hij het wel op mijn broertjes laptop??
Ik heb windows 7 enterprise 64bit