Toon posts:

CPU koeler voor high profile RAM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe koeler voor mijn pc. Het probleem is dat deze high profile RAM gebruikt en dus de meeste opties weg vallen. Weet iemand een goede die mijn proccesor goed is de kou kan zetten?
Momenteel zit er de stock koeler op die langzaam steeds meer lawaai begint te maken.

Hier even de eisen:
-Beetje stil, maar het hoeft ook weer geen wonder te zijn.
-Moet kunnen overclocken. Nu zit het wel goed maar dit gaat gegarandeerd een keer van pas komen.
-Het maakt me niet uit hoe dat ding eruit ziet. Of dat ding nou een karamel-stront pudding kleur heeft (ik kijk naar jouw Noctua :P ) of dat het op een motorblok lijkt (Cooler Master V8).
-Het liefst een koeler die de hete lucht naar de achterkant van de kast blaast en dus niet alle hitte terug in de kast gooit.
-Rond de 60 euro.
-Had ik al gezegt dat ik high profile RAM gebruik? :P

Waar dit ding op/in/bij geplaatst moet worden
-i5 2500k (1155 socket)
-MSI Z77a-g43
-Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
-Cooler Master 690 II Lite

Eigen suggesties:
Het enige wat ik kon vinden dat aan mijn eisen voldoet is de Cooler Master V8 (waar ik niks op tegen heb maar ik zal graag al mijn opties willen weten).

Alvast bedankt :)

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af hoe de koel prestatie is aangezien die ook een stuk dunner is en dus minder oppervlakte koelt.