Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

willen jullie mij helpen met in-ear koptelefoons kiezen?
Ik had hiervoor deze: pricewatch: Philips SHE9000/10 (Zwart)
Ik vond ze aardig goed klinken, maar de hoge tonen kwamen niet heel goed uit. Ze zijn nu overleden aan kabelbreuk.

Wat vind ik belangrijk?

-Ik wil er maximaal 30 euro voor betalen, exclusief verzending. Ik weet dat dat niet heel veel is, maar ik heb simpelweg niet veel te besteden.

-Ze moeten per se in ear zijn. De form factor is ook belangrijk. De vorm van mijn oude Philips was perfect, want die staken bijna niet uit mijn oorschelpen. Dit is belangrijk omdat ik ze in bed draag, aangezien ik graag wat muziek luister voor het slapen gaan. Ze moeten dus niet veel groter zijn dan mijn oude Philips.

-Bouwkwaliteit. Hoewel het begrijpelijk is dat je na een tijdje kabelbreuk hebt, heb ik het toch liever niet. Ik hou ook niet van piepjes en kraakjes erin.

-Uiteraard geluidskwaliteit. Ik weet dat dit subjectief is, maar hoe zuiver het geluid is is niet subjectief, dus als jij iets vind van een bepaald model, dan hoor ik graag jouw mening. Hoe zuiverder het geluid hoe beter.

Wat heb ik zelf gevonden wat aan mijn eisen voldoet?

pricewatch: Philips SHE9000/10 (Zwart)
Gewoon mijn oude. Ze waren namelijk goed, alhoewel het beter kon.

pricewatch: Creative HS-730i (Zwart)
Gekozen vanwege de vorm, de prijs en het idee dat dit best een aardig merk ik.

pricewatch: Panasonic RP-HJE355 (Zwart)
Gekozen vanwege de vorm en de prijs. Ik heb qua geluid geen ervaring met het merk.

productreview: Philips SHE8005 review door Verwijderd
Weer een Philips. Zijn deze beter dan de SHE9000's? Of zijn ze intern hetzelfde? Want als ze intern identiek zijn gaan ze gelijk uit de race. Ik heb geen behoefte aan volumeregeling op de dopjes: dat is een extra punt waar ze kunnen falen.

Ik sta open voor suggesties. Wat denken jullie van deze sets, welke (die ik wel of niet ken) raden jullie me aan?

Ik kijk uit naar jullie reacties,

dbhuis

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 16:13 ]

Verwijderd

Ik kan je uit persoonlijke ervaring ook de Sennheiser CX 250 aanraden. Heb deze een jaar lang van mogen genieten en vind het nog steeds jammer dat ik ze niet meer heb. (kabelbreuk)

Edit: persoonlijk ben ik ook geen fan van Panasonic of Philips op het gebied van geluid/oordopjes. Maar dat is eigen smaak natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 16:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet om te bashen, maar is Sennheiser niet een vrij slecht bang-for-the-buck merk? Ten minste, dat dacht ik. Maar zeg het vooral als ik dat fout heb!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:09:
Niet om te bashen, maar is Sennheiser niet een vrij slecht bang-for-the-buck merk? Ten minste, dat dacht ik. Maar zeg het vooral als ik dat fout heb!
Dit heb ik zelf niet zo bevonden, heb meerdere sets aan Senneheisers gehad en ben er altijd zeer tevreden over geweest en dan kan ik mij zelf vrij kritisch noemen op de kwaliteit van mijn muziek.

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:32
Al een keer in dit topic gekeken? Heb zel Meelectronics M9P gehad (wel eerste in-ears) en vond ze zeer plezierig, na meer dan 2 jaar overleden. Toen der tijd 25E voor betaalt. Heb nu Vsonic GR02 Bass besteld voor omgerekend 29E inclusief verzendkosten, moet ze nog binnen krijgen, maar schijnen een goede prijs kwaliteit verhouding te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
krijn1985 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:22:
Al een keer in dit topic gekeken? Heb zel Meelectronics M9P gehad (wel eerste in-ears) en vond ze zeer plezierig, na meer dan 2 jaar overleden. Toen der tijd 25E voor betaalt. Heb nu Vsonic GR02 Bass besteld voor omgerekend 29E inclusief verzendkosten, moet ze nog binnen krijgen, maar schijnen een goede prijs kwaliteit verhouding te hebben.
Ik had dat topic inderdaad gezien, maar even 30 pagina's doorkijken kost nogal veel tijd ( die ik niet heb) ;)
Ik ga even naar je suggesties kijken, dankjewel :)

Verwijderd

Topicstarter
Voor wie het interesseert: ik heb besloten om de pricewatch: Panasonic RP-HJE355 (Zwart) te kopen. Dit vanwege uitstekende reviews. Het was even spannen tussen deze en de Vsonic GR-02 ( die staan niet in de pricewatch) maar uiteindelijk leek dit mij de beste optie. Bedankt voor jullie hulp.
Pagina: 1