Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop waar ik goed mee kan gamen. Ik speel voornamelijk spellen als SimCity, Diablo 3, Guild Wars 2. Ik hoef deze niet persé op Ultra settings te kunnen spelen, maar een goede gameperformace is wel een vereiste. Voor de rest doe ik er gewoon dagelijkse dingen op als internetten, office en downloaden etc.
Verder
- Minimaal 15'6 inch. 17 inch mits niet te zwaar.
- i5 of i7 processor
- Opslag minimaal 500 GB
- SSD (geen vereiste, maar wellicht kan iemand mij overtuigen, want ik heb er weinig ervaring mee)
- Minstens 8GB ram
- Full HD scherm resolutie
- Niet al te zwaar
- Goed design is niet het aller belangrijkst, maar mooi meegenomen.
Laptops waar ik nu naar kijk zijn onder meer de Inspiron 15R SE, Inspiron 17R SE en Asus N56VZ
. Vraag mij of of de GPU's in deze laptops goed genoeg zijn voor bijv Guild Wars 2 en SimCity.
Iemand die mij hierin van advies kan voorzien/betere opties weet?
Alvast bedankt!
Dennis
Ik ben op zoek naar een laptop waar ik goed mee kan gamen. Ik speel voornamelijk spellen als SimCity, Diablo 3, Guild Wars 2. Ik hoef deze niet persé op Ultra settings te kunnen spelen, maar een goede gameperformace is wel een vereiste. Voor de rest doe ik er gewoon dagelijkse dingen op als internetten, office en downloaden etc.
Verder
- Minimaal 15'6 inch. 17 inch mits niet te zwaar.
- i5 of i7 processor
- Opslag minimaal 500 GB
- SSD (geen vereiste, maar wellicht kan iemand mij overtuigen, want ik heb er weinig ervaring mee)
- Minstens 8GB ram
- Full HD scherm resolutie
- Niet al te zwaar
- Goed design is niet het aller belangrijkst, maar mooi meegenomen.
Laptops waar ik nu naar kijk zijn onder meer de Inspiron 15R SE, Inspiron 17R SE en Asus N56VZ
. Vraag mij of of de GPU's in deze laptops goed genoeg zijn voor bijv Guild Wars 2 en SimCity.
Iemand die mij hierin van advies kan voorzien/betere opties weet?
Alvast bedankt!
Dennis