ehm, ik vindt dat ik een lage 3dmark 2000 score heb nml: 4515 onder win2k. Als ik op internet bij www.madonion.com kijk en vergelijk zie ik veel mensen die een score hebben van 5400 ofzo, met dezelfde videokaart als ik dus ik wilde graag weten of die score van mij eigenlijk wel klopt, das als er iemand is die ongeveer dezelfde config heeft als mij laat het ff weten.
Verwijderd
Dat is niet zo weinig hoor, is gewoon een kwestie van drivers enzow optimaliseren
Een beetje overclocken kan ook geen kwaad, en dan komt uw doel dichterbij offcorz
Verwijderd
ik haal in 3dmark 2000 ongeveer 5500
met mijn athlon clasic 650 384 mb en mijn gf2mx 32mb
met mijn athlon clasic 650 384 mb en mijn gf2mx 32mb
Staat in z'n sigOp zondag 03 juni 2001 20:55 schreef sub-zero het volgende:
moet je wel ff je config posten smart ass
dat staat toch onder mijn tekst of niet? ok voor de niet zo slimme mensen onder ons:
AMD Duron 700
Asus a7v133
256 mb cheap ass ram
Asus v7100 Geforce 2mx, 32 mb sdram
eh...
2x hd
2x cd + cd/rw
en de rest...
AMD Duron 700
Asus a7v133
256 mb cheap ass ram
Asus v7100 Geforce 2mx, 32 mb sdram
eh...
2x hd
2x cd + cd/rw
en de rest...
Verwijderd
aja damm ben weer goed bezig 
mm dan is het nog niet zo'n slechte score het is een duron he dat scheelt ook wel wat
is je gf2 mx trouwens overgeklokt ?
mm dan is het nog niet zo'n slechte score het is een duron he dat scheelt ook wel wat
is je gf2 mx trouwens overgeklokt ?
Is dat niet errug hoog? wat raadt je me aan?
200 en 200? of iets lager om mee te beginnen, en scheelt dat zoveel????
200 en 200? of iets lager om mee te beginnen, en scheelt dat zoveel????
Verwijderd
gewoon laag beginne en steeds iets hoger zetten en als ie dan moeilijk gaat doen weer iets terug zetten en kijken of ie dan stabiel blijft lopen maar ik moet wel zijn mijn asus v7100 heeft wel een koeler en dat heeft ie standaard niet
Geef me eens een goed advies dan, want ik wil niet dat mijn kaart stuk gaat, en tot hoeveer kan ik mijn duron overklokken weet je dat ook?
Verwijderd
je kaart gaat echt niet zomaar kapot hoor dat kan ie best hebben en je merkt het vanzelf als ie het niet kan hebben want dan loopt je systeem gewoon vast
het blijft gewoon uitproberen
het blijft gewoon uitproberen
met mn P3 650 en een asus v6800 + 256 mb Ram haal ik in win ME nog geen 4000
als ik hem iets clock dan haalt hij de 4300
als ik hem iets clock dan haalt hij de 4300
ik heb net 3dmark 2000 gedraait met de geforce 2mx op 190 en 190 en de score is 4300 dus dat is niks, nu moet ik er wel bijzeggen dat ik die nieuwe drivers heb geinstalleerd, die 12.60 (beta dus) en onder win2k met de 7.67 drivers of zoiets had ik 4515 onovergeklokt, hier klopt toch iets niet???
euh met welke driver had je nou zoveel punten.Op zondag 03 juni 2001 21:17 schreef het_beest het volgende:
ik heb net 3dmark 2000 gedraait met de geforce 2mx op 190 en 190 en de score is 4300 dus dat is niks, nu moet ik er wel bijzeggen dat ik die nieuwe drivers heb geinstalleerd, die 12.60 (beta dus) en onder win2k met de 7.67 drivers of zoiets had ik 4515 onovergeklokt, hier klopt toch iets niet???
En ik gebruik ook de 7.58 drivers.
in win2k had ik de 7.76 drivers, en de 3dm2000 score was 4515, en onder winme met de 12.60 drivers had ik 4300, en de kaart was geklokt naar 190 mhz core en 190 mhz ram.
Mijn Asus 7100 draait op 215/205.. Kan nog wel hoger denk ik..
Verwijderd
je bent toch 'systeembeheerder', dan moet dit toch allemaal dagelijkse kost voor jou zijn!
19 is anders wel jong voor een systeembeheerder
19 is anders wel jong voor een systeembeheerder
heheheheh dat is waar
ik ben ook geen systeembeheerder maar ik wilde gewoon wat invullen, maar ik ben er wel voor aan het leren, en ik hoef nog maar een half jaar, maar ja ik weet natuurlijk ook niet alles MAAR WIE HELP ME NOU??? ik wil ff weten welke Detonator drivers nu het betse zijn... En welk OS kan ik het beste intsalleren voor games win2k, win98 of winME????
ik ben ook geen systeembeheerder maar ik wilde gewoon wat invullen, maar ik ben er wel voor aan het leren, en ik hoef nog maar een half jaar, maar ja ik weet natuurlijk ook niet alles MAAR WIE HELP ME NOU??? ik wil ff weten welke Detonator drivers nu het betse zijn... En welk OS kan ik het beste intsalleren voor games win2k, win98 of winME????
Is helemaal niet zo laag hoor
ik haal maar 3551 3dmarks met mn overgeclockte savage 4
o trouwens ik ga dat ff verandere van dast systeembeheerder...
ik heb altijd nog de 7.58 drivers gehad in win Me en in Win 2kOp zondag 03 juni 2001 21:20 schreef het_beest het volgende:
in win2k had ik de 7.76 drivers, en de 3dm2000 score was 4515, en onder winme met de 12.60 drivers had ik 4300, en de kaart was geklokt naar 190 mhz core en 190 mhz ram.
ik heb een v6800 die loopt (met ddr) op core
144 en geheugen op 340 (delen door 2 = 170)
in win2k had ik trouwens 1900
en volgens mij scheelt het in proc snelheid ook heel erg met een P3 650 had ik 4700 punten wel geclocked
dus dit klopt zo ongeveer (ik heb dit kaartje pas net ik weet niet hoe hij moet presteren)Op zondag 03 juni 2001 21:27 schreef het_beest het volgende:
jaja dat zal wel ja
maar is dit een beetje redelijk ?
ja dat zal wel ja maar ik wil weten
*WELKE DRIVERS ZIJN VOOR MIJ GESCHIKT
DUS WELKE DETONATOR DRIVERS ZIJN DE BESTE
*EN WELK OS KAN IK HET BESTE GEBRUIKEN VOOR GAMES
Nee is ie ook niet...doe mij maar een Kyro II, niet te duur maar presteert wel lekkerOp zondag 03 juni 2001 21:31 schreef het_beest het volgende:
een savage 4 is niet zo'n goede kaart, hij is ook wel wat ouder, dus dat is een goede score dat weet ik zeker
JA?!?!?!? hmmmm dat is dan wel cool.
ja een kyro II is een toffe kaart, ik wil die klote gf2mx zo inruilen ervoor
ja een kyro II is een toffe kaart, ik wil die klote gf2mx zo inruilen ervoor
Ik heb dan ook iedere MHz geprobeerd van mn kaart he
143Mhz is stabiel
ja sorry jou topic jou feestje ik hou het er wel bij, je hoeft niet te schreeuwenOp zondag 03 juni 2001 21:30 schreef het_beest het volgende:
ja dat zal wel ja maar ik wil weten
wat schijnt is dat de 7.58 de beste is en win 95 die vertraagd het minste (volgens mij)
maar je wilt zeker weten welke tussen win ME en 98 dat zul je zelf moeten proberen welke je het fijnste vind, dat kan ik niet voor je beslissen.
ik denk win98 dan? ja ik weet niet wat de meeste gebruiken, ik heb eigenlijk het liefste win2k, maar ik kan de refreshrates van mijn monitor niet echt instellen, en daarom zit hij allemaal te knipper en ik vertel je 60hz op een 21" monitor is geen feestje bouwen. Daar krijg je echt koppijn van.
dat je daar koppijn van krijgt dat geloof ik graag je kunt eerst een win 98 proberen en daarna als het je niet bevalt ME maar volgens mij vertraagd win ME meer als win 98Op zondag 03 juni 2001 23:04 schreef het_beest het volgende:
ik denk win98 dan? ja ik weet niet wat de meeste gebruiken, ik heb eigenlijk het liefste win2k, maar ik kan de refreshrates van mijn monitor niet echt instellen, en daarom zit hij allemaal te knipper en ik vertel je 60hz op een 21" monitor is geen feestje bouwen. Daar krijg je echt koppijn van.
en toch gebruik ik ME
ik gebruik versie 7.58, is wel snel bij mij, ik draai win98se en haal in de 6000 met een mx
http://www.storemymovies.com/movies/salvador4/3dmarksshot.gif
http://www.storemymovies.com/movies/salvador4/3dmarksshot.gif
Verwijderd
3326 3DMark 2000.
AMD Thunderbird 1ghz @ 1ghz. 55/60 graden C
Asus A7V133
Diamond viper 770 ultra met originele diamond drivers.
ik ben de gene die zou moeten klagen, niet jij

zal wel aan die klote video kaart liggen.... geen hond die nog zo'n ding gebruikt!
AMD Thunderbird 1ghz @ 1ghz. 55/60 graden C
Asus A7V133
Diamond viper 770 ultra met originele diamond drivers.
ik ben de gene die zou moeten klagen, niet jij
zal wel aan die klote video kaart liggen.... geen hond die nog zo'n ding gebruikt!
Pagina: 1