Prijs toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb zitten zoeken waar dit kan, en omdat "Product toevoegen" op een onlogische plek zit, heb ik ook op alle andere onlogische plekken zitten kijken, maar ik kan nergens een knop of link "Prijs toevoegen" vinden. Dus een prijs toevoegen voor een product en een winkel die beide al in de PW bekend zijn.

Het gaat me nu concreet om Canon EOS 700D Zwart die bij Foto Konijnenberg te koop is voor €799.

Niet dat ik em daar zou kopen, maar het lijkt me wel zo eerlijk als alle shops die een bepaald product hebben, daar ook mee in de PW staan, of erin gezet kunnen worden ;)

/edit
Voor de duidelijkheid, dit is dus niet alléén een verzoek om een prijs toe te voegen, maar ook de vraag waar ik dat "zelf" kan doen, via een soortgelijke weg als dat je ook andere wijzigingen in de PW kunt aanbrengen.

[ Voor 13% gewijzigd door _Thanatos_ op 09-04-2013 15:24 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

Shops hebben een abonnement op de PW of niet. Foto Konijnenberg heeft er voor gekozen om geen abonnement te hebben.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Helaas kan dat al een geruime tijd niet meer.

Zoals Fiber terecht opmerkt heeft Fotoknijnenberg geen Pricewatch abonnement, en de prijzen van deze shop kunnen dus helaas ook niet bij dit product getoond worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Vreemde genoeg staat het wel in de faq...

reviews: Tweakers FAQ

waarom zou de vraag dan toch regelmatig gesteld worden als de regelmatig gestelde vragen niet bijgewerkt worden. |:( |:(
Bedrijven en gewone bezoekers kunnen prijzen aan de database toevoegen tenzij de winkel ervoor gekozen heeft die mogelijkheid te blokkeren (dit is in de praktijk meestal het geval).

[ Voor 49% gewijzigd door leuk_he op 09-04-2013 15:41 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ch3cker schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:37:
Helaas kan dat al een geruime tijd niet meer.

Zoals Fiber terecht opmerkt heeft Fotoknijnenberg geen Pricewatch abonnement, en de prijzen van deze shop kunnen dus helaas ook niet bij dit product getoond worden.
Maar waarom staan er dan wel prijzen van die shop in de PW?
Die moeten ooit toch *ergens* toegevoegd zijn :?

Daarbij zou je van een shop zonder abonnement verwachten dat prijzen juist wél toegevoegd kunnen worden. Juist *omdat* het niet vanzelf gaat!

Trouwens, die FAQ, hoe kom je daar? Ik heb er naar zitten zoeken, maar ik kon nergens iets van een FAQ vinden. Ooit stond het in het topmenu, maar het is weg...

[ Voor 9% gewijzigd door _Thanatos_ op 11-04-2013 02:13 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
_Thanatos_ schreef op donderdag 11 april 2013 @ 02:10:
[...]

Maar waarom staan er dan wel prijzen van die shop in de PW?
Die moeten ooit toch *ergens* toegevoegd zijn :?

Daarbij zou je van een shop zonder abonnement verwachten dat prijzen juist wél toegevoegd kunnen worden. Juist *omdat* het niet vanzelf gaat!

Trouwens, die FAQ, hoe kom je daar? Ik heb er naar zitten zoeken, maar ik kon nergens iets van een FAQ vinden. Ooit stond het in het topmenu, maar het is weg...
Ik vraag me af waar jij die prijzen van deze shop dan gevonden hebt, want dat is technisch gezien onmogelijk. Een retailer kan er voor kiezen om een Pricewatch Manager abonnement af te sluiten, waardoor wij een pricefeed van de shop kunnen inladen. Inidien er geen PWM abonnement is, kunnen er dus ook geen prijzen worden getoond bij een product. Voor meer informatie over de beweegredenen hiertoe (in 2009), raad ik je aan het volgende topic even door te nemen : Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch

De FAQ is inderdaad hopeloos verouderd. We gaan eens kijken of we die kunnen updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ch3cker op 11-04-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Maarja, als je alléén maar prijzen accepteert van winkels die ervoor betalen, dan is de pricewatch niet echt een "watch" meer :)

Toch is het raar. Het hele idee was toch juist dat het community-driven is...

Maargoed, doe Foto Konijnenberg een aanbod, zou ik zeggen. Het is toch beslist geen kleine shop.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn twee shop vermeldingen mogelijk op de Tweakers.net website.

Namelijk een NAW vermelding zoals: http://tweakers.net/shopreview/8990/xoam.html#tab:contact

Of een vermelding in de Pricewatch met de producten van je winkel zoals: http://tweakers.net/shopreview/4974/4launch.html

De eerste is gratis en voor de tweede hebben wij een betaalde dienst. De kosten worden uitgelegd in onze Infopack Tweakers pricewatch. Deze is alleen beschikbaar voor potentiële klanten.

Voor de opname van de NAW gegevens volg je de volgende URL: http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Vragen? vragen!

[ Voor 10% gewijzigd door Ch3cker op 12-04-2013 16:30 . Reden: Geen bijlage mogelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

_Thanatos_ schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:40:
[...]
Maargoed, doe Foto Konijnenberg een aanbod, zou ik zeggen. Het is toch beslist geen kleine shop.
Dat weet 'iedereen'. Ik denk dat ze vast wel eens een aanbod of zo gehad hebben, maar dat ze zelf niet in de PW willen. Zij lijken mij typisch zo'n (zeldzame) winkel die niet zo zeer op prijs, maar meer op 'kwaliteit' willen concurreren.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:25:
Er zijn twee shop vermeldingen mogelijk op de Tweakers.net website.

Namelijk een NAW vermelding zoals: http://tweakers.net/shopreview/8990/xoam.html#tab:contact

Of een vermelding in de Pricewatch met de producten van je winkel zoals: http://tweakers.net/shopreview/4974/4launch.html

De eerste is gratis en voor de tweede hebben wij een betaalde dienst. De kosten worden uitgelegd in onze Infopack Tweakers pricewatch. Deze is alleen beschikbaar voor potentiële klanten.

Voor de opname van de NAW gegevens volg je de volgende URL: http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Vragen? vragen!

Earl Mitchell
Accountmanager Tweakers Pricewatch
Welke bijlage?
Edit
Blijkbaar had je je bericht geeëdit net toen ik hem ging quoten :). Ik ben erg benieuwd in welke regio zoiets zit eigenlijk qua prijs. Geven jullie die bloot of is het gewoon voor iedereen een andere prijs? (Afhankelijk van hoe graag jullie de leverancier/shop op willen nemen?
Blijkbaar quote jij mij precies wanneer ik net mijn eigen bericht heb aangepast! Haha :+

[ Voor 24% gewijzigd door Kecin op 12-04-2013 16:32 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Check zijn ninja edit ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Kecin schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:29:
[...]

Welke bijlage?
Edit
Blijkbaar had je je bericht geeëdit net toen ik hem ging quoten :). Ik ben erg benieuwd in welke regio zoiets zit eigenlijk qua prijs. Geven jullie die bloot of is het gewoon voor iedereen een andere prijs? (Afhankelijk van hoe graag jullie de leverancier/shop op willen nemen?
[...]

Blijkbaar quote jij mij precies wanneer ik net mijn eigen bericht heb aangepast! Haha :+
Een abonnement in de Pricewatch heeft een minimum factuurbedrag van 75 euro in de maand. Dit abonnement is op basis van CPC.
Pagina: 1