Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn laptop heb ik de laatste tijd last van een langzame connectie, ik heb contact opgenomen met mijn provider maar die willen er niets aan doen. Als ik op mijn router inlog staan alle andere devices op 54mbit en mijn laptop maar op 5-15mbit wat kan ik hier aan doen? Alle driver zijn up to date maar ik blijf disconnecten en de rest van de devices hebben hier geen last van.

Mvg,

Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dus je laptop en alleen je laptop heeft een rotte wireless? Ik zal het even voorzetten, maar dit kun je zelf ook bedenken:
-Sluit een draad aan.
-Vervang de wireless adapter in je laptop (geen idee of het kan, merk, en type wireless onbreken in je startpost.
-Of sluit een USB wireless dongle aan op je laptop.

Garantie op laptop?

PS
Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 09-04-2013 12:20 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Logisch dat je provider niets wil doen, zoals jij het omschrijft staat het namelijk los van je internetverbinding.

En verder sluit ik me aan bij leuk_he :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop is vorige week helemaal nagekeken en er is niets gevonden. Hun zeggen dat er niets mis is met mijn wireless adapter. Op andere netwerken heb ik hier ook geen last van.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:20:
Mijn laptop is vorige week helemaal nagekeken en er is niets gevonden. Hun Ze zeggen dat er niets mis is met mijn wireless adapter.
WELKE ADAPTER. Merk type.(kun je in apparaatbeheer zien) Haal vervolgens dit type eens door google in combinatie met connectie problemen, bij voorkeur in het engels. ... en dan zul je waarschijnlijk zien dat dat we weer op de conclusie van de vorige post zitten. Vervang.

/Edit: zo zie je maar, details helpen!

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 09-04-2013 13:25 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 1000 is mijn adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:58
Wireless N uitzetten schijnt te helpen

http://forum.notebookrevi...ix-being-really-slow.html

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie hierdoor is mijn snelheid omhoog gegaan naar 48mbit in ieder geval een stuk sneller dan voorheen! Bedankt voor alle reacties.

Ruud
Pagina: 1