Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Beste Tweakers,

Sinds kort eigenaar van een Lumia 820.
Ik heb een @me.com e-mailadres en wil deze graag houden en heb deze ook ingesteld.
Dit ging verder prima. Nu blijft het toestel echter aangeven dat het e-mailaccount wordt gesynchroniseerd. Het toestel wordt ook behoorlijk warm en loopt heel snel leeg (07.30 van de lader gehaald en nu nog maar 25% over). Ik heb aangegeven om alle e-mail te syncen en dit elke 15 minuten.
Ik wil liever niet overstappen naar @outlook.com omdat ik dit e-mailadres voor allerlei (ook zakelijke) e-mail gebruik. Het doorsturen is geen probleem maar wil niet antwoorden vanaf een @me.com.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wanneer is de sync gestart en om hoeveel mail gaat het?

Oftewel is dit niet simpelweg de initiele sync (Want die kan lang duren en veel batterijen vreten)

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Gomez12 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:32:
Wanneer is de sync gestart en om hoeveel mail gaat het?

Oftewel is dit niet simpelweg de initiele sync (Want die kan lang duren en veel batterijen vreten)
Ik heb geen idee wanneer deze gestart is. Maar dat verklaart eigenlijk wel een hoop.
Zodra ik thuis ben vanmiddag hang ik het toestel wel aan de lader en laat hem een tijdje syncen.
Hoop dat dat het is (eigenlijk heel logisch).

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ach, als je eenmaal een mailbox van meerdere GB's hebt die je overal op wil syncen dan leer je dit soort dingen wel ;)

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Ha, dan zou ik dat niet over je mobiele abbo doen. Misschien ook alleen de email van de afgelopen x weken syncen?