Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ING en zijn storingen.

Pagina: 1
Acties:

• Raizio
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 21:57
Ik vind het niet erg dat dit allemaal aan het licht komt.
Maar ING is toch zeker niet de enige.

Ik heb net even door AlleStoringen.nl gekeken en ik zag dat ABN ook niet al te best is.
Aan het grafiek gezien en de comments eronder, zijn het ook problemen met overschrijven en internet bankieren.

Ook ongeveer dezelfde problemen als de ING(wellicht op een kleinere schaal.)

Wellicht ook wel wat om ABN ook na te gaan?

Bronnen:

http://allestoringen.nl/storing/ing
http://allestoringen.nl/storing/abn-amro

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Elke bank kampt wel met storingen, maar er is een verschil tussen haperingen die een klein deel van het klantenbestand raken en grote storingen die iedereen raken, zoals ING er de afgelopen week meerdere heeft gehad. Daarnaast heeft ING veel, veel meer klanten dan ABN.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Raizio
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 21:57
Ik snap het, ik wist alleen niet dat ING veel groter was dan ABN. Weer wat geleerd!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:26

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Overigens hebben ze inmiddels al getweet dat het inderdaad toch nog niet is opgelost, ook iDeal is getroffen:
https://twitter.com/INGnl_webcare/status/321545470629515264

Wellicht de moeite waard om in een update te verwerken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 09-04-2013 11:19 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:56

World Citizen

FreeReef.nl

Kunnen we niet een Poll openen bij dit soort berichten?
Vragen we direct aan de gebruikers of ze

a: ook storing hebben
b: geen storing hebben
c: een andere bank hebben met storing
d: een ander bank hebben zonder storing.

Dat scheelt talloze reacties met "ik heb er geen last van" en "ik heb er ook last van"

Niemand is geïnteresseerd in die reacties... Maar een gemiddelde van een poll vind ik dan wel weer interessant.

[ Voor 1% gewijzigd door World Citizen op 09-04-2013 11:42 . Reden: caps ]

FreeReef.nl

Verwijderd

Hebben ze nu alweer storing bij ING?

Wat een bedrijf zeg.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

World Citizen schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:41:
Kunnen we niet een Poll openen bij dit soort berichten?
Vragen we direct aan de gebruikers of ze

a: ook storing hebben
b: geen storing hebben
c: een andere bank hebben met storing
d: een ander bank hebben zonder storing.

Dat scheelt talloze reacties met "ik heb er geen last van" en "ik heb er ook last van"

Niemand is geïnteresseerd in die reacties... Maar een gemiddelde van een poll vind ik dan wel weer interessant.
Inderdaad, goed idee! Misschien ook handig voor als er in de toekomst storingen zijn met mobiel internet oid.

Verwijderd

En dan vervolgens iedereen die zegt: waar heb jij op gestemt?! Ik op ******. Nee dank je. Dat soort reacties zul je altijd houden.

Enigszins ben ik het wel eens met TS, aangezien alleen ING zo in een heel kwaad daglicht (natuurlijk niet geheel onterecht) wordt gezet, met als vervolg dat er geen enkele pagina meer is zonder de reactie: Ik stap over! Schrijf dan in ieder geval één alinea, waaruit blijkt dat het ook buiten ING mis gaat. Nu laten we toch een stuk belangrijk nieuws weg voor de klanten van de andere banken, en wordt er alleen gebotviert op ING.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:04:
En dan vervolgens iedereen die zegt: waar heb jij op gestemt?! Ik op ******. Nee dank je. Dat soort reacties zul je altijd houden.
Die heb je ook zonder vote. "Ik heb Rabobank en nergens last van" etc.
Enigszins ben ik het wel eens met TS, aangezien alleen ING zo in een heel kwaad daglicht (natuurlijk niet geheel onterecht) wordt gezet, met als vervolg dat er geen enkele pagina meer is zonder de reactie: Ik stap over! Schrijf dan in ieder geval één alinea, waaruit blijkt dat het ook buiten ING mis gaat. Nu laten we toch een stuk belangrijk nieuws weg voor de klanten van de andere banken, en wordt er alleen gebotviert op ING.
Ik vind het niet van belang om bij elk negatief bericht even aan te geven dat de concurrent ook wel eens een probleem heeft. Net als dat als ING een goede prestatie heeft, aangeven dat de concurrentie het lang ook niet zo slecht doet.

Dat mensen roepen "IK STAP OVER!!" door zulke berichten (vraag me af of dat verband zo causaal is) zijn ze Tweakers niet waardig lijkt mij.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1