Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://voordeelflyer.redcoon.nl/res/3520/DYNAMIC/2013_01/04_09/hot-deal-09-04-2013-nl.png
LG ELECTRONICS 32CS460 - ZIGGO/UPC (LCD-TV, HD ready, DVB-T/-C)
Voordelig geprijsd bij redcoon,de LG 32CS460 HD Ready LCD-TV .Geniet van een kristalhelder beeld dankzij een resolutie van 1366 x 768 pixels . Met deze LG 32CS460 heb je geen losse digitale ontvanger meer nodig want deze televisie is geschikt voor de optioneel verkrijgbare CI+ module van Ziggo of UPC.
(mam)

Geschikt voor CI+ module van Ziggo & UPC
De Digitale Televisie Module (CI+) is een compacte module voor digitale televisie die je heel eenvoudig direct in deze televisie installeert. Met de module en je Ziggo of UPC smartcard heb je geen aparte ontvanger meer nodig. Digitaal genieten zonder extra apparatuur, kabels en afstandsbediening. Makkelijk, toch?! Bovendien biedt deze tv met CI+ een prachtig digitaal beeld. Zo is deze gecertificeerde televisie uitgerust met een HD tuner. Dit toestel kan dus naast alle normale digitale zenders ook de HD zenders tonen.

USB 2.0 aansluiting
Deze televisie is voorzien van een USB 2.0 aansluiting voor het afspelen van foto's in JPEG formaat of video in DivX HD formaat.
pricewatch: LG 32CS460

Volgens mij is dit niet duur. Aanbieding is geldig vanaf 10:00 tot 22:00.

offtopic:
Ahja: de link. :X :$

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 09-04-2013 09:22 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
En de link ;
http://www.redcoon.nl/hot...d=NLxqueue&cmpcf=20130409

vanaf 10:00 te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hmmm, resolutie: 1366 x 768 pixels. De prijs is verder goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 09-04-2013 09:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
http://www.redcoon.nl/hotdeals-B454747

Nog 27 stuks geeft die aan .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
euh voor 230 heb je een nieuwe Toshiba full hd tv en voor 280 een samsung full hd led tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-06 12:09
Weezer-DC schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:01:
euh voor 230 heb je een nieuwe Toshiba full hd tv en voor 280 een samsung full hd led tv...
Wijsneus, voor 6000 euro heb je een mooie Full HD LED TV Samsung van de 7000 serie. Veel groter dan 32" ook nog eens!

[ Voor 3% gewijzigd door Hummed op 09-04-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
Hummed schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:03:
[...]

Wijsneus, voor 6000 euro heb je een mooie Full HD LED TV Samsung van de 7000 serie. Veel groter dan 32" ook nog eens!
wijsneus....zegt weer genoeg denk zo

230 euro is 15% meer dan 200 euro.
6000 euro is nou ja veeel meer % dan 200 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Daar gaat het niet om, appeltaar bedoelt ermee te zeggen dat je alles kan gaan lopen vergelijken, maar dat de prijs voor dit model gewoon goed is bij deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
Vonkie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:27:
Daar gaat het niet om, appeltaar bedoelt ermee te zeggen dat je alles kan gaan lopen vergelijken, maar dat de prijs voor dit model gewoon goed is bij deze aanbieding.
Ja ok maar of ik nu alles met alles aan het vergelijken ben ?

Voor 30 euro meer heb je een Toshiba die wel full hd resolutie heeft,
lijkt me over een gebruiksduur van de tv toch wel intteresaant.
Is het niet nu dan over 3 jaar als je bijv. een htpc aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:40
Weezer-DC schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:33:
[...]
Voor 30 euro meer heb je een Toshiba die wel full hd resolutie heeft
Resolutie is een van de minst belangrijke aspecten qua "kwaliteit" van een tv. Zeker in dit formaat. Helaas werkt de marketing machine van de meeste fabrikanten feilloos en denken ongeïnformeerde mensen anders.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:36:
[...]

Resolutie is een van de minst belangrijke aspecten qua "kwaliteit" van een tv. Zeker in dit formaat. Helaas werkt de marketing machine van de meeste fabrikanten feilloos en denken ongeïnformeerde mensen anders.
Vind ik dus niet, een tv is een scherm (ja met een tuner) en bij een scherm is beeld belangrijk,
beeld heeft een resolutie.
Daarbij is de beeldkwaliteit belangrijk(kleuren enzo), verbruik en smart tv dingen heeft deze niet.

En dat over "ongeïnformeerde mensen" zal ik maar niet op ingaan!

[ Voor 6% gewijzigd door Weezer-DC op 09-04-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat mag jij uiteraard gerust vinden. Weet echter 100.00% zeker dat mijn vorige tv, een slechts HD-Ready Pioneer Kuro, een significant beter beeld had dan jouw aangehaald FullHD tv's, ondanks zó weinig pixels.
en bij een scherm is beeld belangrijk
Juist. Contrastratio, kleurechtheid, etc. Die dingen tellen. Resolutie komt pas later.
En dat over "ongeïnformeerde mensen" zal ik maar niet op ingaan!
Dat hoeft ook niet, dat was meteen al duidelijk hoor. Er bestaat trouwens geen LED tv voor 230 Euro. Ook daar laat je je weer door de marketing machines in de luren leggen. Het is een doodordinaire en simpele LCD bak met LED-gebaseerde backlighting. Met alle nadelen van dien. Maar wél hoge resolutie, en dús goed? :)

[ Voor 29% gewijzigd door Brad Pitt op 09-04-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436536

Zaken als contrastratio en kleurechtheid zijn idd erg belangrijk, maar resolutie is ook zeker niet onbelangrijk. Je kunt echt duidelijk het verschil zien tussen HD Ready en Full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Houden we het wel een beetje vriendelijk :)

De opmerking dat het een HD-Ready TV betreft is waardevolle informatie, maar niemand zit te wachten op een welles-nietes discussie over hoe belangrijk dat nu precies is.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 436536 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:45:
Zaken als contrastratio en kleurechtheid zijn idd erg belangrijk, maar resolutie is ook zeker niet onbelangrijk. Je kunt echt duidelijk het verschil zien tussen HD Ready en Full HD.
Op een tv van dit formaat op een "normale" kijkafstand tijdens bewegende beelden? Dat zal wel meevallen. En mocht je het zien, als ernaast een low-res HD-Ready tv staat met wél een goede contrast ratio en betere kleurechtheid geeft die tv gewoon een (veel) beter beeld. Vale contrastarme FullHD-beelden zuigen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
Brad Pitt je hebt zeker een puntje als het over beeldkwaliteit gaat maar of jij of ik nou daadwerkelijk weten wat het verschil tussen de lg, Toshiba en Samsung zijn in de praktijk vraag ik me af.

Dat je een Pioneer gehad hebt waar je tevreden over was kan ik nu niet als een argument zien ..?

En speel wat minder op de man af, doe ik toch ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Orion84 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:47:
De opmerking dat het een HD-Ready TV betreft is waardevolle informatie, maar niemand zit te wachten op een welles-nietes discussie over hoe belangrijk dat nu precies is.
Dat staat toch gewoon in de specs en als éérste feature-icoon op die site? Dan is 50Hz ook een issue, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mooi voorbeeld imho van een "review" waar het toestel waarschijnlijk niet eens fysiek aanwezig is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:44
Nou is mijn keuken 37cm CRT aan het kapotgaan... Maar 32" is wel groot als je 14" gewend was.... twijfel twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
zeef schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:36:
Nou is mijn keuken 37cm CRT aan het kapotgaan... Maar 32" is wel groot als je 14" gewend was.... twijfel twijfel twijfel.
Je kan doen wat ik ook in de huiskamer heb gedaan bij twijfel over het formaat van de nieuwe tv: gewoon van een stuk karton (heb zelf kranten gebruikt i.v.m. nul aanwezig karton thuis) de buitenmaten van de tv knippen en kijken hoe dit staat/past in de keukensituatie. De kans is inderdaad aanwezig dat het wat té is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:44
Het is veel te groot, maar een scherm van 26" met een beetje specs is duurder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:34:
[...]

Mooi voorbeeld imho van een "review" waar het toestel waarschijnlijk niet eens fysiek aanwezig is geweest :)
Helaas is een uitgebreide "goede" review niet te vinden.. Op youtube staan nog veeel ergere reviews :) Iemand die nog iets gevonden heeft over deze tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

zeef schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:55:
Het is veel te groot, maar een scherm van 26" met een beetje specs is duurder. 8)7
Kun je hem niet ophangen? Meestal 'kijk' je toch door alleen te luisteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
Nog 2
Pagina: 1