Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06 01:46
Sinds een paar weken valt het mij op dat ik alle zoektermen van mensen in mijn netwerk kan zien op mijn mobiel. Nu is het rare ik kan alle zoektermen van anderen wel op mijn mobiel zie. Maar ik kan bijvoorbeeld de zoektermen op mijn mobiel niet zien op mijn laptop.

Zo kan ik als ik thuis ben. Alle zoekresultaten zien die ik op mijn laptop intyp, tevens ook de zoektermen op van de laptop van mijn moeder. Beide laptops zijn aangesloten op een draadloos netwerk.

Echter als ik op mijn kamer (in andere stad) ben dan zie ik ook alle zoektermen die ik en anderen op dat netwerk intypen.

Ik vind het heel raar en volgens mij is het sinds de update van mijn mobiel (SII - nieuwste android versie).

Ik zal graag willen weten hoe ik dit kan uitzetten. Ik hoef namelijk niet dat anderen in het netwerk kunnen zien waar ik op zoek, en ook viceverse, ik hoef niet te zien waar andere mensen op zoeken.

Dus weet iemand hoe ik dit kan "uitzetten".

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
Toevallig ingelogd in Google Chrome?
Dan worden je geschiedenis, bookmarks, autofill en dergelijke gescynt.

Op je telefoon ben je volgens mij automatisch ingelogd in je account. Op je desktop is dat een keus.
Zie je rechtboven de "New Tab" page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:58

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > AND
(met de aanname dat je een android toestel gebruikt)

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

frickY schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:16:
Toevallig ingelogd in Google Chrome?
Dan worden je geschiedenis, bookmarks, autofill en dergelijke gescynt.

Op je telefoon ben je volgens mij automatisch ingelogd in je account. Op je desktop is dat een keus.
Zie je rechtboven de "New Tab" page.
Dit.

Wanneer je ingelogd bent in Chrome wordt al deze data uitgewisseld tussen de devices. Je kan deze functie ook uitschakelen en toch ingelogd blijven met je Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
"Move NT > AND
(met de aanname dat je een android toestel gebruikt)"

Zou je misschien kunnen uitleggen hoe ik dit doe en wat het betekent?

Verder is het best wel raar, want ik gebruik namelijk geen google Chrome. Ik gebruik op mijn laptop FF, echter ik ben wel altijd ingelogd met mijn google account? Dus is er een instelling in google die ik kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
pyro-tukker schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:01:
"Move NT > AND
(met de aanname dat je een android toestel gebruikt)"

Zou je misschien kunnen uitleggen hoe ik dit doe en wat het betekent?

Verder is het best wel raar, want ik gebruik namelijk geen google Chrome. Ik gebruik op mijn laptop FF, echter ik ben wel altijd ingelogd met mijn google account? Dus is er een instelling in google die ik kan uitzetten?
Zie:
Je kan deze functie ook uitschakelen en toch ingelogd blijven met je Google account.
dus ja :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
Kunnen jullie mij zeggen waar die opties staat om het uit te schakelen. Ik heb al die instellingen van google op me laptop bekeken, maar kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:16
pyro-tukker schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:49:
Kunnen jullie mij zeggen waar die opties staat om het uit te schakelen. Ik heb al die instellingen van google op me laptop bekeken, maar kan hem nergens vinden.
Nieuwe tab openen en rechtsboven op het email adres klikken.

Hmm, lijkt niet meer te werken, rechtsonderin kun je ook klikken op "Andere Apparaten". Daar staat uitgelegd hoe en wat.

Hapklaar antwoord:
http://support.google.com...er.py?hl=nl&answer=185277

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 09-04-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
Het probleem is dat ik dus geen google Chrome gebruik. Ik gebruik Firefox en die geeft aan dat ie nergens meer gesynchroniseerd is. Verder heb ik ook ingesteld op mijn mobiel dat ie alleen de agenda synchroniseerd.
Pagina: 1