Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:37
Ik heb een HD2 met de laatste hyperdroid versie. Nu wil ik graag mijn telefoon connecten met mijn laptop (sony vaio X11, bluetooth 2.1). Dit omdat bluetooth tethering een stuk minder stroom verbruikt dan wifi & ik vind 't handig als ik vanuit mijn laptop in mijn telefoon kan.
(ja er is ook nog USB tethering, maar dan moet ik altijd een kabeltje bij me hebben & dan bij connectie wordt de sd-kaart uitgeschakeld die onderdeel is van mijn systeem)

Nu werkt de bluetooth van mijn telefoon prima. Hij kan goed verbinden met mijn carkit. Ook kunnen de laptop & telefoon elkaar goed vinden en pairen. Daarna houdt het echter op. In de telefoon staat mijn laptop als 'gekoppeld maar niet verbonden'. Als ik erop druk gebeurt er niets.

In windows (windows 7 ultimate 32bit) staat mijn telefoon wel vermeld bij 'devices and printers', maar hij is doorzichtig (kortom: niet verbonden). Bij dubbelklikken zijn er geen services beschikbaar.

Beetje lastig is dat ik ook niet waar ik moet beginnen: windows, laptop, telefoon, andoid. Alle drivers zijn up to date & ik heb 'm verschillende keren opnieuw laten koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat wil je gaan doen met die Bluetooth koppeling?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:37
ik wil de 3G verbinding tetheren & in de telefoon kunnen (bestanden).

Ik heb net ontdekt dat wanneer ik derechtermuisknop doe -> connect using -> connect using accespoint, dat ik dan de 3G verbinding kan gebruiken. Hij laat nog steeds geen echte koppeling zien in de telefoon, maar 't internet kan ik dus wel delen.